Jump to content

hitno - produžetak prava na obiteljsku mirovinu (student)


budem

Preporučene objave

Pozdrav,

zanima me što mogu napraviti i kako najbolje napisati molbu za produžetak prava na obiteljsku mirovinu. Otac mi je umro kad sam imala 18 godina, i od tad do 26 (trenutno) sam kao student imala obiteljsku mirovinu. U razdoblju studiranja sam imala oko 3 godine (i više, ali samo za 3 imam valjanu dokumentaciju tj. samo 3 godine nisam uopće studirala) zdravstvene probleme zbog kojih sam skroz bila spriječena studirat. E, sad, kako ni ja ni moja mama nismo imale pojma koliko je "bitno" stavit status na mirovanje, to nisam napravila, nego sam upisala pad godine, ili se uopce nisam pojavila na faksu. Dakle, imam dokumentaciju, imam potvrde s faksa da u toj i toj akademskoj godini nisam ni 1 ispit polozila i ni 1 predmet odslušala, ali nisam stavila prava na mirovanje. A kako se kad je mirovanje ionako imaju sva stud. prava kao iksica, student servis, i mirovina, nije bilo riječ o kalkulaciji nego naprosto neinformiranosti.

 

Da li sad imam ikakva prava po pitanju toga svega?

 

Molim da mi hitno pomognete, jer najkasnije do utorka/srijede cu predat molbu.

 

I da, kako da ju napišem, preskupo mi je uzet odvjetnika a nisam pametna kako je napisat jer je situacija jako kompleksna.

 

 

Hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici