Jump to content

Jamstvo na kućanski aparat


Pavle1

Preporučene objave

Poštovani,

 

Zanima me situacija vezana za jamstvo na neki kućanski aparat. Naime, recimo da imamo kućanski aparat koji je pod garancijom i desetak dana pred istek garancije dolazi do kvara aparata. Kvar se prijavljuje idući dan, ali serviser dolazi tek nakon desetak dana, dakle kada je jamstvo tek isteklo. Vrijedi li i tada jamstvo s obzirom da je kvar prijavljen u vrijeme dok je jamstvo još trajalo ili više ne vrijedi?

 

Zahvaljujem

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ako je proizvod pod jamstvom tada kupac može zbog neispravnosti stvari zahtijevati od prodavatelja, odnosno od proizvođača popravak ili zamjenu stvari u tijeku jamstvenog roka, bez obzira na to kad se nedostatak pojavio. Kupac ima pravo na naknadu štete koju je pretrpio zbog toga što je bio lišen uporabe stvari od trenutka traženja popravka ili zamjene do njihova izvršenja.

Ako se radi o manjem popravku jamstveni rok se produljuje onoliko koliko je kupac bio lišen uporabe stvari.

Ako se radi o zamjeni proizvoda ili njenom bitnom popravku, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene, odnosno od vraćanja popravljene stvari.

Ako je zamijenjen ili bitno popravljen samo neki dio stvari, jamstveni rok počinje teći ponovno samo za taj dio.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija