xoxo objavljeno: 30. kolovoz 2006. Dijeli objavljeno: 30. kolovoz 2006. Poštovani pravnici! Zanima me da li kod nas u Hrvatskoj postoji neka opća odredba da se poslovna dokumentacija u firmi mora čuvati tj. arhivirati? Ovdje ne mislim na dokumentaciju prema Z. o računovodstvu - kao npr. platne isprave, poslovne knjige i sl. već na druge poslovne papire u firmi koji ne spadaju u prije navedenu kategoriju. Puno hvala na odgovoru. xoxo Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
b0jan odgovoreno: 30. kolovoz 2006. Dijeli odgovoreno: 30. kolovoz 2006. A koja to konkretno dokumentacija? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.