Ivan_SP3 objavljeno: 3. ožujak 2016. Dijeli objavljeno: 3. ožujak 2016. Prije tri dana sam u trgovini kupio mobilni uređaj za koji sam svojom subjektivnom procjenom ustanovio kako ima nedostatak(problem s mobilnim podacima). Danas sam nazvao trgovinu i rečeno mi je kako oni mobitel šalju u servis na dijagnsticiranje kvara. Da li postoji kakav zakonski rok u kojem ja mogu vratiti uređaj trgovcu te dobiti novi ili povrat novca? Hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 3. ožujak 2016. Dijeli odgovoreno: 3. ožujak 2016. Poštovani, pogledajte ovdje https://gov.hr/moja-uprava/pravna-drzava-i-sigurnost/prava-potrosaca/prije-i-nakon-kupnje/reklamacija-proizvoda-i-usluga-s-nedostatkom/183 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.