Jump to content

Može pomoć


mitzoni

Preporučene objave

Dobio sam kaznu od 4,300.00kn za neimanje vozačke, za 1,29 alc i za svjetla.8.12.2007 je to bilo zaustavili su me nažalost a ja sam samo preparkiravao auto od prijatelja 100m dalje samo bi htio preporuku za na pisati žalbu ili može li to u zastaru i da li mogu smanjiti pošto sam student i nemam svojih primanja i zadnje ali ne i ne važno da li se može tražiti na rate da se plati npr. 200kn mjesečno na 2 god.Eto molim neki odgovor.Marko!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Piši žalbu na netočno utvrđeno činjenično stanje, bez daljnjeg opisa. Na tu lovu nemaš što izgubiti, dvije godine brzo prođu, malo izbjegavaš poštara (jedno 3-4 puta), prvi put kad digneš poziv budi bolestan, onda opet ne dižeš par puta, onda digneš pa si na službenom putu (imaj neku potvrdu za oba stanja), onda promjeni mjesto stanovanja ......... samo mašta je granica. ;-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Potpis ništa ne znači, to nije priznanje, nego samo na znanje...

Lijevo gore tvoje ime i prezime, adresa. Desno gore policijska uprava ili tko ti već piše u nalogu (u pravnom lijeku), broj predmeta, oni prosljeđuju dalje. Na sredini malo niže "žalba".

Ispod u novom redu da ulažeš žalbu na netočno utvrđeno činjenično stanje (nemoj ništa objašnjavati) i dolje lijevo potpis.

U roku od 8 dana pošalji preporučeno.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Samo se ništa ne nerviraj, nisi jedini slučaj, takvih kao mi ima dosta, zato i jesu pretrpani sudovi (i ne samo zato). Meni još 8 mj. pa zastara, a sud nisam vidio još ni izvana.

 

 

PS:

Ovo nije poziv na kršenje zakona, pa onda izvlačenje na zastaru, da se razumijemo, jedanput je pa i previše. Nadam se da će mnogi izvuči pouku iz svog slučaja, hvaleči "Boga" što nisu napravili sr*nj* kao onaj od sinoć. Onda nema milosti, i ja sam za najtežu kaznu, bez zastare (meni je to u istoj klasi kao i ratni zločin)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama