Jump to content

Odluka Županijskog suda


Mihich

Preporučene objave

Odluka županijskog suda po žalbi na odluku općinskog suda je konačna i nisu mogući redovni pravni lijekovi (žalba višem sudu).

 

Mogući su izvanredni pravni lijekovi koji ne utječu na pravomoćnost odluke županijskog suda. To su ustavna tužba Ustavnom sudu i zahtjev za reviziju Vrhovnom sudu. Mogućnost revizije ovisi o vrijednosti spora i nekim drugim obilježjima spora, a ako je revizija moguća ustavna tužba se ne može podnijeti do revizijske odluke.

 

Ako nije sigurno postoje li uvjeti za reviziju, može se podnijeti ustavna tužba odmah, ali Ustavni sud neće odlučivati dok se ne vidi je li zahtjev za reviziju prihvaćen ili ne.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala,no pošto sam totalni laik molim Vas za dodatno objašnjenje te revizije.Uglavnom trebamo se useliti u novogradnju no zemljište ima zabilježbu žalbe(što nismo do sad znali) i danas smo saznali da je riješeno na Županijskom sudu i da tužitelj nema pravo više na žalbu no da li je to to,odnosno da li bi nam opet mogao nekako prolongirati useljenje sa tom revizijom i koliko ona traje?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Rješenje županijskog suda je pravomoćno i stranke mogu odnosno moraju postupati po njemu, jer revizija i ustavna tužba ne odlažu pravomoćnost kao što žalba odlaže pravomoćnost prvostupanjske odluke.

 

Dakle, možete pristupiti ostvarivanju svojih prava koja su vam tim rješenjem utvrđena i tražiti ovrhu ako je nužno.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ja imam još neka pitanja nastavno na ovu problematiku:

1) Koliki je rok za podnošenje zahtjeva za revizijom Vrhovnom sudu nakon pravomoćne presude, tj. riješenja županijskog suda?

2) Da li nam se može naknadno osporiti vlasništvo iako smo dobili čiste papire prilikom pokretanja kredita?

3) Da li se žalba sudu na riješenje o brisanju zabilježbe vidi u z.k., i da li predstavlja problem za odobrenje kredita?

Hvala unaprijed!

Link to comment