Jump to content

Kazna za parkiranje i sto sada?


anonimno

Preporučene objave

Parkirao na plocnik gdje svi parkiraju zbog nedostatka mjesta obliznjeg parkinga i nakon 15 min izbivanja sam zatekao 400kn kaznu. Kako sam student i nemam primanja i auto mi je u raspadu tih 400kn mi se ne daje ako nije nuzno... Postoji jos jedna zavrzlama a to je da auto glasi na brata. jel ima smisla ulagati zalbu i sto u njoj napisati? Koji je postupak da prebacim tu kaznu na sebe jer mi se vodi kao daje na brata kada je auto na njega. Cuo sam da ima neki "zakon" po kojemu oprastaju ako nemas nikakvih prekrsaja u tekucoj godini. ja nemam nikakvih prekrsaja uopce, ali brat ima, tako da se javlja opet taj problem sto auto glasi na njega. Gdje se uvazava to da nemate prekrsaja do sada? u zalbi ili kod suca za prekrsaj? Molio bi nekoga da mi malo razjasni situaciju jer totalno ne znam sto da radim... Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

postoji jedan clanak zospca po kojem policija moze ne "oprostiti", vec umjesto novcane kazne izreci opomenu. ja mislim da je, kad je kazna vec napisana, ta mogucnost iskljucena, medjutim neki su ovdje tvrdili da im je to polazilo za rukom, pa ne mozes nista izgubiti ako probas. pises molbu, pozoves se na broj sa te uplatnice i zamolis da ti se izrecena novcana kazna, sukladno zospcu, zamijeni opomenom buduci da nisi kaznjavan i da si pocinio prekrsaj za koji je zaprijecena takva kazna da je umjesto kazne moguce izreci tu opomenu./

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ima vremena da platiš kaznu još uvijek, a policija će bratu kao vlasniku poslati dopis da dostavi podatke tko je nepropisno parkirao vozilo, tada će on po tvom odobrenju napisati tebe, a policija će izdati prekršajni nalog na tvoj ime - da si kriv. Tada uloži prigovor na nalog prekršajnom sudu i traži umjesto novčane kazne rad za opće dobro. Bok.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju