Josiphena objavljeno: 22. siječanj 2020. Dijeli objavljeno: 22. siječanj 2020. Pozdrav svima! Imam situaciju s Allianz dopunskim zdrastvenim osiguranjem, pa ako mi netko moze pomoci. U 5 mj 2019. sam podnijela zahtjev za raskidom osiguranja i podmirila sve troskove do datuma isteka police, 20.10.2019. No medjutim, netko u Allianzu nije obavio svoj posao i moja polica nije ponistena. Racuni i dalje stizu i krajem 12 mj stize opomena za neplacene rate. Kontaktiram Allianz da vidim zasto mi i dalje salju racune za policu koja je raskinuta u 10 mj. Allianz odgovara da je doslo do tehnicke pogreske i polica nije bila ponistena te su je nakon moje prituzbe zaustavili s dabom 31.12. Ali, s obzirom da sam ja bila na pregledu u bolnici u 12 mj, a polica je i dalje bila aktivna (iako ja to nisam znala), moram platiti zaostale rate do 12 mj. Mene sad zanima, kako je to moguce? Kako mogu potrazivati nesto do cega nije ni trebalo doci? Postoji li nacin da izbjegnem to placanje, uzrokovano njihovom krivicom? Hvala unaprijed! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 28. siječanj 2020. Dijeli odgovoreno: 28. siječanj 2020. Po meni, posve je svejedno hoćete li platiti sada 61,29 kn bolnici, ili ćete taj ili sličan iznos platiti osiguravajućem društvu koje je umjesto Vas platilo taj iznos bolnici. Ja bih im to predložila - da ih obeštetim za taj iznos koji su umjesto mene platili, a nisu trebali, ali ne da im plaćam premiju za policu koju nisam niti sklopila, a niti produžila. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.