anonimno objavljeno: 12. siječanj 2007. Dijeli objavljeno: 12. siječanj 2007. Bok! Prije mjecec dana sam kupio MP3 player koji je bio na akciji s 40% popusta. Taj dan akcija je vrijedila za sve MP3 playere u ponudi, odnosno svi su bili s 40% popusta. Sada se moj MP3 player pokvario te sam ga odnio sam na servis gdje su i oni su ustanovili da je pokvaren. Rekli su mi da nemaju više isti takav u ponudi, nego da ja potražim neki drugi iz njihove ponude pa da nadoplatim eventulalnu razliku u cijeni ako bude neki skuplji. I ja sam nasao jedan. Evo di je problem. Znači kada sam ja kupio svoj, sada pokvareni, MP3 player on je kostao 340 kuna, a ja sam ga platio 190 zbog popusta. Ovaj drugi player kosta 420 kuna. I sada oni traže da ja nadoplatim razliku od 190 do 420. S tim da taj dan kada sam ja kupio svoj mp3 player, ovaj od 420 je kostao 240 kuna. Mene zanima da li su oni u pravu, ili bi se razlika u cijeni trebala obračunati s onim cijenama koje su vrijedile na dan kada sam ja kupio svoj player, s obzirom na to da su tada oba playera bila u ponudi i za oba playera je vrijedio popust? Molim Vas za savjet. Hvala! 10:54 12/1/2007 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 13. siječanj 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 13. siječanj 2007. vi niste dužni prihvatiti novi. ako necete imate pravo na: 1 popravak plus naknada stete, 2. raskid ugovora plus naknada stete 3. snizenje cijene tog mp3 plus naknada stete 4. traziti isti takav plus naknada stete u svakom slucaju imate pravo na naknadu stete te im napomenite da zbog greske u i nemogucnosti koristenja pa sada i velike razlike u cijeni upravo trpite tu stetu za razliku u cijeni. budete vidjeli sto ce reci. svakako im zaprijetite tuzbom ako ne pristanu i prijavom udruzi potrosaca te inspekciji Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 13. siječanj 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 13. siječanj 2007. Zahvaljujem na savjetu. Javim kako je prošlo. Hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 15. siječanj 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 15. siječanj 2007. Bok! Evo danas sam razgovarao i rekli su mi da popravak nije moguc i da nisu u mogucnosti nabaviti isti takav. Ponudili su mi ili povrat sredstava ili nadoplatu za novi artikal s tim da su se cijene dvostruko povecale. Pitao sam ih da li mi mogu zamijeniti za ekvivalentan player i rekli su da ne mogu. Da li imam pravo traziti ekvivalentan player ili da prihvatim povrat? Hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 16. siječanj 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2007. radije uzmite novac i trazite ih neku naknadu stete jer na to imate pravo. svakako priprijetite da cete prijaviti nadleznoj inspekciji jer krse vasa potrosacka prava. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 16. siječanj 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2007. Ok. Znaci imam pravo i na neku naknadu. Puno hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 16. siječanj 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2007. Da, imate pravo na naknadu, ali vodite računa da se to pravo ostvaruje u sudskom postupku. dakle, vodite računa o trošku tužbe, zastupanja, dužini trajanja i sl. Mislim da nije nemudro biti zadovoljan sa povratom novca. Samo topli savjet. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 16. siječanj 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2007. samo vi prijavite iste inspekciji ako vam ne daju odredjen novac. imate pravo i na kamate novac koji su koristili u slucaju povrata pokvarenog aparata. malo priprijetite i vidjeti cete sto ce biti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 24. siječanj 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 24. siječanj 2007. Nakon svih savjeta sa strane ovog foruma te sa strane drustva za zastitu potrosaca nisam uspio uvjeriti prodavace u te zakone pa sam napisao jedan mail inspektoratu te sam im posalo kopije racuna i jamstva. Nakon 3 dana zvali su me iz ducana i rekli su mi da mi mogu rijesiti reklamaciju na nacin koji sam prethodno predlozio. Tako da sam sada dobio novi, bolji player, uz nadoplatu, ali sa popustom kojeg sam dobio na dan kada sam prvi puta kupovao. Zahvaljujem se na savjetima! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 24. siječanj 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 24. siječanj 2007. drago mi je da smo vam mogli pomoci. moj savjet vam je da uvijek cuvate sve racune i kada uocite neke nedostatke odmah pisano obavijestite prodavatelja uz tocan opis nedostatka. za vece stvari svakako valja imati i odvjetnika Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.