Jump to content

savjet u vezi reklamacije


anonimno

Preporučene objave

Bok!

 

Prije mjecec dana sam kupio MP3 player koji je bio na akciji s 40%

popusta. Taj dan akcija je vrijedila za sve MP3 playere u ponudi, odnosno

svi su bili s 40% popusta. Sada se moj MP3 player pokvario te sam ga odnio

sam na servis gdje su i oni su ustanovili da je pokvaren. Rekli su mi da

nemaju više isti takav u ponudi, nego da ja potražim neki drugi iz njihove

ponude pa da nadoplatim eventulalnu razliku u cijeni ako bude neki

skuplji. I ja sam nasao jedan. Evo di je problem. Znači kada sam ja kupio

svoj, sada pokvareni, MP3 player on je kostao 340 kuna, a ja sam ga platio

190 zbog popusta. Ovaj drugi player kosta 420 kuna. I sada oni traže da ja

nadoplatim razliku od 190 do 420. S tim da taj dan kada sam ja kupio svoj

mp3 player, ovaj od 420 je kostao 240 kuna.

 

Mene zanima da li su oni u pravu, ili bi se razlika u cijeni trebala

obračunati s onim cijenama koje su vrijedile na dan kada sam ja kupio svoj

player, s obzirom na to da su tada oba playera bila u ponudi i za oba

playera je vrijedio popust?

 

Molim Vas za savjet.

 

Hvala!

10:54 12/1/2007

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

vi niste dužni prihvatiti novi.

ako necete imate pravo na:

 

1 popravak plus naknada stete,

 

2. raskid ugovora plus naknada stete

 

3. snizenje cijene tog mp3 plus naknada stete

 

4. traziti isti takav plus naknada stete

 

u svakom slucaju imate pravo na naknadu stete te im napomenite da zbog greske u i nemogucnosti koristenja pa sada i velike razlike u cijeni upravo trpite tu stetu za razliku u cijeni.

budete vidjeli sto ce reci. svakako im zaprijetite tuzbom ako ne pristanu i prijavom udruzi potrosaca te inspekciji

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Bok!

 

Evo danas sam razgovarao i rekli su mi da popravak nije moguc i da nisu u mogucnosti nabaviti isti takav. Ponudili su mi ili povrat sredstava ili nadoplatu za novi artikal s tim da su se cijene dvostruko povecale. Pitao sam ih da li mi mogu zamijeniti za ekvivalentan player i rekli su da ne mogu.

 

Da li imam pravo traziti ekvivalentan player ili da prihvatim povrat?

 

Hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Nakon svih savjeta sa strane ovog foruma te sa strane drustva za zastitu potrosaca nisam uspio uvjeriti prodavace u te zakone pa sam napisao jedan mail inspektoratu te sam im posalo kopije racuna i jamstva. Nakon 3 dana zvali su me iz ducana i rekli su mi da mi mogu rijesiti reklamaciju na nacin koji sam prethodno predlozio. Tako da sam sada dobio novi, bolji player, uz nadoplatu, ali sa popustom kojeg sam dobio na dan kada sam prvi puta kupovao.

 

Zahvaljujem se na savjetima!

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija