Jump to content

Rad za stranu firmu na ugovor o radu (na određeno)


Vikingness

Preporučene objave

Pozdrav svima,

imam priliku raditi za jednu stranu firmu na ugovor o radu. Firma mi je ponudila NETO iznos jer planira plaćati porez u svojoj matičnoj državi. Zanima me kako funkcionira oporezivanje dohotka iz inozemstva u Hrvatskoj tj. točnije moram li ja plaćati ikakve poreze ako su firma plaća porez u matičnoj državi? Pokušala sam se sama informirati, ali o porezu stvarno ne znam ništa. Ono do čega sam došla je da Hrvatska i država u pitanju imaju sporazum da nema duplog oporezivanja (država je EU), ali nisam sigurna odnosi li se to na mene ili samo vrijedi u slučaju da živim u inozemstvu. Pretpostavljam da sebi moram plaćati zdravstveno i mirovinsko. Ima li te još nekih "skrivenih" troškova?

Da situacija bude kompliciranija, i dalje sam redovan student (uzimam apsolventsku za pisanje diplomskih radova), pa pokušavam odrediti isplati li mi se odreći studentskih prava.

Puno hvala svima!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 2 sati , Vikingness je napisao:

točnije moram li ja plaćati ikakve poreze ako su firma plaća porez u matičnoj državi?

Treba vidjet ugovor o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja. U nekim slučajevima bez obzira na to plaća se razlika poreza na dohodak.

1) Mirovinsko se ne plaća

2) Zdravstveno navodno da. To nemojte ni pokušavat mailom saznat jer će vas jednostavno ignorirat tako da idite osobno u HZZO

3) Po isplati plaće podnosite preko sustava ePorezna INO-Izjavu i do 31.01. iduće godine INO-DOH izjavu

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead