drago_k objavljeno: 23. veljača 2022. Dijeli objavljeno: 23. veljača 2022. kupio sam sokovnik preko jedne web stranice i nakon par korištenja pokazalo se da nije sasvim ispravan (procuri povremeno jer mu je gumena brtva oštećena i teško se sklapa u zaključanu poziciju) poslao sam prigovor prodavatelju i oni su mi ponudili da njihov kurir dođe i preuzme aparat te ga dostavi u njihov servis. kurir se nakon par dana javio ali u vrijeme kada nisam kod kuće, poslao sam zahtjev za ponovno preuzimanje i naveo u koje vrijeme nisam kod kuće. kurir je opet htio preuzeti aparat u vrijeme kao i prvi puta, a nakon mog ponovljenog zahtjeva za preuzimanje, opet ista priča. na moj zahtijev da mi dadu adresu da ja sam pošaljem aparat oni su mi dali neku adresu u mađarskoj. cijela priča traje već mjesec i pol dana. neznam što i kako dalje. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.