anonimno objavljeno: 26. ožujak 2007. Dijeli objavljeno: 26. ožujak 2007. Dobar dan. Korisnik sam usluge ADSL Traffic tvrtke Optime za spajanje na Internet. Početkom 3. mjeseca sam dobio korisničko ime i loziku. Od početka spajanja mi je pucala veza, a meni Internet treba za posao... Mislio sam da će nakon par dana prestati, al nije, pa sam ih zvao. Oni od početka mjeseca govore kako ne znaju točno u čemu je problem, odnosno da rade na rješavanju. Zvao sam ih barem desetak puta. A za to vrijeme meni net jedva radi. Sad, zanima me postoji li neki zakon po kojemu ja mogu odbiti plaćanje računa budući da nisam dobio adekvatnu uslugu? Inače, stvar nije u meni, događa se i drugima, a ja sam poduzeo sve mjere da se uvjerim u to (čak sam nanovo i operativni sustav instalirao). Hvala, Boris Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 28. ožujak 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 28. ožujak 2007. Zar nitko ne zna? Ono, trebala bi mi stvarno pomoc. Il neka uputa u zakon. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 28. ožujak 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 28. ožujak 2007. A što reći? Teoretski možeš ne platiti račun pa se natezati s njima ali.... valjanog pravnog lijeka a ni zaštite potrošača nema... promijeni providera..... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.