Jump to content

Neplaćanje računa Optimi d.o.o.


anonimno

Preporučene objave

Dobar dan. Korisnik sam usluge ADSL Traffic tvrtke Optime za spajanje na Internet. Početkom 3. mjeseca sam dobio korisničko ime i loziku. Od početka spajanja mi je pucala veza, a meni Internet treba za posao... Mislio sam da će nakon par dana prestati, al nije, pa sam ih zvao. Oni od početka mjeseca govore kako ne znaju točno u čemu je problem, odnosno da rade na rješavanju. Zvao sam ih barem desetak puta. A za to vrijeme meni net jedva radi.

Sad, zanima me postoji li neki zakon po kojemu ja mogu odbiti plaćanje računa budući da nisam dobio adekvatnu uslugu?

Inače, stvar nije u meni, događa se i drugima, a ja sam poduzeo sve mjere da se uvjerim u to (čak sam nanovo i operativni sustav instalirao).

Hvala, Boris

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija