anonimno objavljeno: 2. travanj 2007. Dijeli objavljeno: 2. travanj 2007. Kupljeno je računalo u komponentama koje je sastavljeno u trgovini informatičke opreme od strane zaposlenika iste trgovine. Naknadno se ispostavi da isporučeni procesor nije model naručenog i plaćenog procesora, već slabiji i i jeftiniji model. Kupac nije odmah primjetio manu proizvoda jer mu je računalo ispravno radilo i sa slabijim procesorom. U kojem roku i na koji način kupac može tražiti obeštećenje od prodavaoca? Unaprijed zahvaljujem. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 3. travanj 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 3. travanj 2007. osam dana od saznanja Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.