Jump to content

Reklamacija i popust


keep calm

Preporučene objave

U travnju sam kupila dioptrijski okvir i leće po punoj cijeni  .Ubrzo  je iz okvira ispalo staklo te sam ih donjela reklamirati.Nakon popravka ,staklo je i dalje ispadalo te sam dobila drugi isti okvir.Isti problem se nastavio i s drugima.Nakon što sam bila 6-7 puta u roku 2 mjeseca zbog namještanja stakla u okvir ,djelatnici su mi predložili da dođem taj tjedan u određen dan kad radi voditeljica .Kad sam došla voditeljica mi je ponudila da izaberem drugi okvir  i nadoplatim ga ,a ja sam odlučila nadoplatiti i bolja stakla( jer su priznali cijenu prvih)  kako bi se eventualno smanjila mogućnost ponavljanja problema .U trenutku kad vadim karticu za platitiblrazliku ,voditeljica mi kaže da ipak platim drugi tjedan po preuzimanju.
Budući je taj dan bila akcija popust na okvir uz kupnju leća( o kojoj me nisu informirali) ,zanima me jesam li imala pravo na sniženu cijenu  okvira. U poslovnici tvrde da nemam jer ne kupujem leće  a ja ih kupujem s priznatim  iznosom od prvih i nadoplatom.
Kad dođem po gotove naočale i budem platila cijene će biti redovne.
Hvala na odgovoru

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija