keep calm objavljeno: 28. lipnja Dijeli objavljeno: 28. lipnja U travnju sam kupila dioptrijski okvir i leće po punoj cijeni .Ubrzo je iz okvira ispalo staklo te sam ih donjela reklamirati.Nakon popravka ,staklo je i dalje ispadalo te sam dobila drugi isti okvir.Isti problem se nastavio i s drugima.Nakon što sam bila 6-7 puta u roku 2 mjeseca zbog namještanja stakla u okvir ,djelatnici su mi predložili da dođem taj tjedan u određen dan kad radi voditeljica .Kad sam došla voditeljica mi je ponudila da izaberem drugi okvir i nadoplatim ga ,a ja sam odlučila nadoplatiti i bolja stakla( jer su priznali cijenu prvih) kako bi se eventualno smanjila mogućnost ponavljanja problema .U trenutku kad vadim karticu za platitiblrazliku ,voditeljica mi kaže da ipak platim drugi tjedan po preuzimanju. Budući je taj dan bila akcija popust na okvir uz kupnju leća( o kojoj me nisu informirali) ,zanima me jesam li imala pravo na sniženu cijenu okvira. U poslovnici tvrde da nemam jer ne kupujem leće a ja ih kupujem s priznatim iznosom od prvih i nadoplatom. Kad dođem po gotove naočale i budem platila cijene će biti redovne. Hvala na odgovoru Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.