Jump to content

nova vozacica


romi-mo

Preporučene objave

proslo ljeto policija me uhvatila u luckom jer sam vozila u 15 do 12 navecer a tada mi je jos bila nova vozacka.vozila sam jer je vecina samnom bila alkoholizirana pa sam radije ja sjela vozit(0,00) nego da se nesto dogodi.dobila sam kaznu na 500kn+110kn koju nisam platila jer sam studentica i nemam odkud i danas sam podigla zuti papiric i pismo da moram doci na sud da bi prihvatila zamjenu placanja za dobrotvorni rad a ako ne dodem kazna zatvora u trajanju 3 dana. E sad problem je u tome sto mi je termin na sudu u utorak od 9-11 a ja od ponedjeljka malo radim preko praznika i nemogu doci.dali postoji kakva zalba da se izbjegne to izdrzavanje i ako ne postoji kako da ja napisem tu neku molbu il zalbu il sta vec da mi se da drugi termin.

unaprijed hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

svakako morate ragirati na poziv, bilo dopisom kojim ćete se ispričat izbog nedolaska (pa će vas se drugi put pozvati), bilo telefonskim pozivom u kojem ćete objasniti zašto ne moežte doći. ako se ne ispričate zbog nedolaska, novčana kazna zamijenit će vam se zatvorom. stoga, neka vam ne bude teško nazvati ili napisati dopis.......u konkretnom slučaju nemate se na što žaliti. dobili ste poziv na koji trebate pravodobno reagirati. :-D

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×