misan objavljeno: 31. srpanj 2007. Dijeli objavljeno: 31. srpanj 2007. Kupio sam rabljeni Opel kod ovlaštenog Opel distributera,auto star 3 godine ,iz leasinga,servisna knjižica i još mi daju i jamstvo i odrade servis prije isporuke.Plaćen je putem leasinga tako da sam ga preuzeo nakon uplate.Auto me nije služio ni 2 dana kad se pojavio kvar,auto se gasilo.Tada sam primjetio da servisna knjižica nije ovjerena (nije unešen niti jedan servis) znači nije odrađen niti servis prije isporuke vozila,auto sam vratio na servis a nakon popravka auto je nakon prijeđenih 50 km stao i trenutno je na servisu dijagnosticirali su već treći kvar i neće ga moći riješiti u narednih 10-15 dana.Na korištenje su mi dali znatno manje auto koje ne zadovoljava moje poslovne potrebe i kompletno se ponašaju neprofesionalno.Priča je duga napisao sam je na 3 stranice A4 papira i slao svim ovlaštenim Opel centrima ,Centrali GM-a za hrvatsku ali kako je doba korištenja godišnjih odmora još nisam dobio pravi odgovor. Moje pitanje je šta mi savjetujete sa pravne strane pošto se kao kupac osjećam višestruko oštećen kao prvo zato jer isporučeni automobil nije ono na sto su se obvezali da će mi isporučiti ( prvenstveno zbog neovjerene servisne kjnižice i neodrađenog osnovnog servisa) ako drugo jer sam platio auto i trenutno sam bez njega a dobio sam neadekvatan zamjenski auto koji mi ne služi u poslovne svrhe te mi firma gubi zbog poslova koje ne mogu odraditi. Ovako ukratko je to sve teško objasniti ali ako mi netko može pomoći neka mi da svoj mail pa ću na nj poslati opširan opis dogadjanja. Pozdrav i unaprijed hvala na pomoći Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Sharon odgovoreno: 10. kolovoz 2007. Dijeli odgovoreno: 10. kolovoz 2007. Evo mene sa sličnim problemom...ja sam kupila NOVI automobil s nizom kvarova u garantnom roku (u manje od godinu dana!) pa onda još i doznam da svi automobili tog tipa i godišta imaju ISTE serijske greške te da ima još ljudi koji su "prevareni" kao i ja... Uglavnom, kupila sam NOVI auto (koji sam pošteno i skupo platila!) da bih stalno obilazila servise i ne usudila se ići s NOVIM automobilom na put! U auto-kući pokušavaju sve zataškati, ne otvaraju radne naloge za moje reklamacije, "pričaju mi priče"......sve do trenutka kad sam "pukla" i digla frku pa su dečki u servisu "priznali" kakva je situacija s tim automobilima i da nemaju neko riješenje te da je taj auto "sr..." i da se "zaj..." svatko tko ga je kupio...no, oni samo rade svoj posao i ne znaju kako mi pomoći.... U upravi se vlasnik auto-kuće pravi "lud" jer "nema naloga po kojima bi on utvrdio da sam ja toliko puta reklamirala automobil". Obratila sam se Udruzi za zaštitu potrošača koji su me uputili na članke Zakona o obveznim odnosima po kojima imam pravo na "zamjenu stvari" te na državni inspektorat i Sud časti Hrvatske gospodarske komore...sve sam ja to fino sročila i slala više puta na više adresa s povratnicama no, nitko me, doslovno, "ne doživljava"...... Jesu li stvarno toliko nedodirljivi??? Je li stvarno moguće da se ja moram pomiriti da sam platila novi auto, a dobila sam nešto što samo mogla kupiti za puuuuno, puuuuuuuno manje novaca?! Sad sam im zaprijetila da ću izaći u javnost sa cijelom pričom...ne znam što drugo?! Savjet?.... Prijedlog?.....Slična iskustva....? Help! Thx............. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.