Jump to content

T-Com & Zabluda


asdfg

Preporučene objave

Kaže ovako: potpisao sam ugovor s T-Com-om za ADSL i javila se slijedeća stvar. Dok sam razgovarao sa službenikom oko svih parametara, prava i obveza, pitao sam ga za dvomjesečni flat rate koji se dobije pri potpisivanju ugovora, čisto za svaki slučaj. Čovjek mi je rekao da to, nravano ima i još smo par minuta razglabali o tome kako je najbolje aktivirati ADSL početkom mjeseca da ne izgubim bez razloga dane ako to napravim pri karaju mjeseca etc. etc.

Nakon toga, ugovor je potpisan, ADSL stigao, aktivirao sam ga i naravno, da iskoristim ta dva besplatna mjeseca surfao sam nenormalno po netu, bez ikakvih primisli.

Nekidan sam dobio račun za prošli mjesec (drugi od aktivacije) i žuljnili su mi cijenu po kojoj vidim da mi je tip u T-Com centru lagao i da uopće ne postoji dvomjesečni flat rate. A to su mi potvrdili i u centru kad sam im poslao mail.

 

Palo mi je na pamet da tražim poništenje ugovora jer me tip doveo u zabludu prije sklapanja (dobro, sklopio bih ja ugovor i bez tih besplatnih dva mjeseca, ali me tip navukao da trošim puno više nego što bih trošio da sam znao da nemam besplatno surfanje) ili barem storniranje računa, ako je to moguće.

Imam i dva svjedoka koji su bili sa mnom i mogu potvrditi da mi je službenik to sve rekao.

S njim još nisam razgovarao, htio sam prvo vidjeti ovdje kakve imam mogućnosti.

 

Hvalal unaprijed

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prilikom provjere prometa tijekom surfanja ta 2 mjeseca za koji ste mislili da imate "Flat" moralo Vam je biti evidentirano i to ste morali uočiti da piše da imate Flat (ako ste uopće provjeravali promet) u pregledu prometa za ta 2 mjeseca. Ako niste provjeravali promet onda ste počinili grešku. Moguće je da je došlo i do nesporazuma između Vas i djelatnika sa kojim ste sklapali ugovor.

 

Najbolje da odete u T-centar i pokušate to sa istim riješiti iako mislim da su male šanse da ćete moći nešto napraviti.

 

Možete se informirati i na besplatni telefon 0800-9000.

 

 

Prebačeno u Ostala pravna pitanja.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Istu sudbinu sam i ja dozivo, samo za razliku od tebe ja sam prilikom prikljucivanja na net provjerio u postavkama racuna da li mi pise flat.Buduci da nije pisao, zvao sam sluzbu za korisnike i to je trajalo jedno 15 dana te mi je nakraju receno da nemam pravo na flat od 2 mjeseca, jer navadno nisam podnio zahtjev u odredjenom roku, tj. do kada je trajala akcija.Sreca u nesreci bila je da sam imao odrezak faksa gdje je bio vidljivo vrijeme i dana kada sam poslao zahtjev, ali opet nista nisam uspio napraviti putem T-Com SZK.Buduci da sma zelio pravdu istjerati do kraja, javio sam se sluzbi za reklamacije racuna putem maila i sve im potanko opisao, te uz sve sam im i napisao da im mogu ako treba poslati i famozan odrezak od faksa.Nakon nekoliko dana dobio sam mail sa potvrdom da imam pravo na flat i isprijeke od strane T-Com-a, a na korsnickom racunu su prebacili na flat :-D

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija