taratara objavljeno: 14. listopad 2008. Dijeli objavljeno: 14. listopad 2008. trebam pomoć,nedavno sam prekinula kratkotrajni odnos, ne moze se nazvati ni veza, jer je trajalo ni punih mjesec dana, i nakon toga ta osoba je izjavila da sam ja njemu prijetila, sto nisam, i svasta ruzno mi napisala u sms-u, te me stalno ometa nakon toga slanjem sms-ova, kako da se rijesim tog napasnika..digao je cijelu frku i napravio zajedno sa svojim roditeljima takvu scenu da su mi dva dana bili uiskljuceni telefoni..otac mu je inace oboljeli od ptsp-a, ali vjerujem da je i on psihicki nestabilna osoba...otac mu je zivkao moj broj svakodnevno i maltretirao moju majku, a sve iz razloga jer ja ne zelim biti sa njihovim sinom.s time da moji roditelji nisu upleteni u cijelu ovu glupariju vec je samo on svoje upleo jer je ocito nesposoban rijesiti problem....za sad je sve prestalo..ali njegov sin mi jos uvijek salje poruke, vec sam dala do znanja da na tom broju nema mene, i da nas ostavi na miru jer cemo ih prijaviti za ometanje...ako i dalje ne prestane sto mi je ciniti..prijaviti ometanje?? promijeniti brojeve? znam da kad se radi o oboljelima od ptsp-a, drugaciji postupak, da su na posebnoj listi, koja se prati.. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Utjerivaczakona odgovoreno: 14. listopad 2008. Dijeli odgovoreno: 14. listopad 2008. Opcije rješenja: 1. Mijenjati broj - najjednostavnije i najsigurnije. 2. Tužba zbog naknade štete zbog prouzročenih psihičkih boli - skupo, dugotrajno, neizvjesno 3. Ako bude prijetnji prijaviti policiji - kratko i jasno, često djelotovorno. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
KronicnaStranka odgovoreno: 15. listopad 2008. Dijeli odgovoreno: 15. listopad 2008. Neki mobiteli imaju mogućnost zabrane dolaznih poziva od konkretnog broja, a sličnu mogućnost možda može pružiti i telekom, pitati. To je jednostavnije i sigurnije od mijenjanja vlastitog broja, a novi broj nasilnik opet može saznati. Sa stranica T-Coma: Ukoliko imate problema sa zlonamjernim ili uznemiravajućim pozivima, obratite nam se. Temeljem članka 105. Zakona o elektroničkim komunikacijama (NN 73/08) utvrđena je obveza operatora javno dostupnih telefonskih usluga, da po prijamu pisanog podneska u kojem pretplatnik učini vjerojatnim prijam zlonamjernih ili uznemiravajućih poziva (kao i nadnevak i vrijeme zaprimanja istih) zabilježe podatke pretplatnika ili korisnika usluga koji je uputio naznačene pozive, ukoliko su ti podaci dostupni. Podnesak o zlonamjernim ili uznemiravajućim pozivima ovjeren pečatom i potpisom ovlaštene osobe, može predati isključivo pretplatnik ili privremeni pretplatnik T-Com telefonskog priključka na koji su upućeni zlonamjerni ili uznemiravajući pozivi, i to: poštom, na adresu: T-Com Kontakt, P.P. 21, 10020 Zagreb kod svog prodajnog zastupnika Utvrđene podatke o zlonamjernim ili uznemiravajućim pozivima operator javno dostupnih telefonskih usluga će dostaviti nadležnoj policijskoj upravi na daljnje postupanje u skladu s posebnim propisima, o čemu će operator u pisanom obliku izvijestiti pretplatnika. Za sve daljnje obavijesti pretplatnik se može obratiti nadležnoj policijskoj upravi. Dodatne informacije možete dobiti na broju telefona Službe za poslovne korisnike 0800 9100. zlonamjerni pozivi Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.