Jump to content

Odštetni zahtjev kod međunarodne štete na automobilu


M-STILO

Preporučene objave

18.03.2009 u moje vozilo se zabija vozilo stranih tablica. Pozvao sam policiju, kako nije bilo ozljeđenih oni savjetuju da to rješimo bez njih i ispunimo eu izvješće pa smo tako i postupili. Nezgoda se dogodila u 16h stranac je osiguranik Allianz osiguranja u Njemačkoj pa se dogovaramo da odemo sljedeći dan do istog osigranja jer taj dan više nisu radili.

 

19.03 dolazimo do osiguranja predajemo eu izvješće, ispunjavamo svu potrebnu papirologiju stranac potpisuje da je kriv, auta se slikaju. odlučio sam popravljati vozilo i tražiti od osiguranja da mi plati račun. Njihov procjenitelj mi savjetuje da to napravim u ovlaštenom servisu. Ovlašteni servis mi daje procjenu štete 15000kn + rad ali zbog prijašnjih loših iskustava sa ovlaštenim servisima odlučio sam popravak obaviti na drugom mjestu.

 

Naravno radiona traži izvid štete kojeg sam dobio 23.03

u kojem je za zamjenu predviđen samo jedan dio od potrebnih 5. Tražim naknadni izvid a procjenitelj mi govori kako oni priznaju samo orginal djelove i pita me od kakve je to radione ponuda i kaže kako ću dodatne djelove preuzeti na sebe. Pitam ga što to znači preuzeti na sebe. On ne odgovara nego pita zašto nisam išao u ovlašteni servis kako mi je on predložio. Radiona u koju sam dao auto na popravak je r već radila sa Allianzom i natuknuli su mi da bi moglo bit takvih iznenađenja. Radiona je registrirana potpuno legalna, izdaje račune, ugrađuje orginal djelove.

 

24.03 obavlja se naknadni izvid štete. Radiona traži da osiguranje da jamstvo da će podmiriti troškove popravka po predračunu.

27.03 osiguranje javlja da još ne može garantirati jer je šteta međunarodna i da su ovaj tjedan obavjestili osiguranje u Njemačkoj te da čekaju njihov odgovor dali oni pokrivaju troškove popravka. Ako mi se ne jave do 03.04 da ih nazovem pa će oni probat to požurit. Stranac ima svog osobnog predstavnika u Allianzu i kaže da ga nazovem ako šta zapne pa će on to probat pogurat preko svog predstavnika. Ja nazovem čovjeka on predstavnika i ovaj mu kaže kako još nisu dobili nikakav zahtjev u vezi njegove police iz Hrvatske.

:-?

Dakle moguće je da mi svi redom od osiguranja, radione, stranca nešto lažu i mažu samo je pitanje koliko. A najviše me zanima sljedeće:

Imam li pravo auto odvesti bilo gdje na popravak u legalnu radionu i tražit od osiguranja da podmiri račun?

Mogu li ikako ubrzati proces, tužba nakon 14 dana ili nemam pravo prije 30 dana s obzirom na slučaj?

Zar je moguće da kontakt s istim osiguranjem samo iz druge zemlje toliko traje jer ako ovako nastavi auto će biti popravljeno tek za 20ak dana u najboljem slučaju.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Komplicirate sami sebi život.

 

Vaše je pravo da:

1. vozilo uopće ne popravite,

2. vozilo djelomično popravite,

3. vozilo popravite "na divljaka",

4. vozilo popravite u bilo kojem servisu,

5. vozilo popravite u ovlaštenom servisu.

 

Pod 1, 2 i 3 novčana naknada će Vam biti u protuvrijednosti novih dijelova i sramotno mali iznos za ruke.

 

Pod 5 novčana naknada će Vam biti po računu.

 

Pod 4 novčana naknada Vam ne može biti veća od naknade pod 5.

 

Djelatnici osiguravajućih kuća usko surađuju sa serviserima.

 

Neće im biti nikakav problem da ishoduju predračun ovlaštenog servisa u tako malom iznosu da Vam ni jedan drugi servis za te novce ne bi to odradio. Naravno za taj predračun će te doznati kad bude kasno.

 

Što se tiče "mazanja" osiguravajućeg društva, ne vidim nikakve nepravilnosti.

 

Grešku ste napravili što ste pristali na europsko izvješće. Nije pametno napustiti mjesto događaja prometne nesreće sa vozilom strane registracije bez policijskog očevida. Ukoliko su Vas policajci stvarno savjetovali da nakon prometne nesreće sa vozilom strane registracije ispunite europsko izvješće - napravili su grešku.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala na odgovoru.

 

Da policija me savjetovala da to odradimo preko eu izvješća iako sam naglasio da je drugo vozilo stranih tablica. Savjetovali su me da nazovem svoje osiguranje i raspitam se, nije mi bilo jasno zašto moje osiguranje kad nisam kriv a krivac je Allianz osiguranje koje postoji i u nas. Na to pitanje mi odgovaraju "zašto ste zvali nas" i što da čovjek onda misli. Uglavnom nazvao sam oba osiguranja ali naravno nisam dobio nikakve korisne informacije jer nisu radili a na centrali mi nisu mogli pomoći.

 

Preostaje mi nadati se da će ipak sve dobro završiti i pokušati zivkanjem malo ubrzat stvari.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija