gringica objavljeno: 1. lipanj 2009. Dijeli objavljeno: 1. lipanj 2009. Čula sam da po našem gradu u tijeku akcija gospodarske inspekcije. Naime, tek smo otvorili projektni ured pa me zanima da li postoji negdje spisak obaveza, stvari koje moraš imati u uredu npr. izvješeno radno vrijeme, cjenik usluga, grb RH, certifikat software-a i sl. šta sve kontroliraju. Sve mi je to nekako nabrzinu pa nismo stigli proučiti Zakone. (Može i popis Zakona u kojim se navode obaveze). Zahvaljujem! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 1. lipanj 2009. Dijeli odgovoreno: 1. lipanj 2009. Najbolje je da odete u Ured Državnog inspektorata u Vašem mjestu i direktno se raspitate o navedenom jer za svaku djelatnost postoje specifičnosti kojima se vode inspektori u nadzoru. Osim ovoga što ste sami naveli (radno vrijeme,cjenik..), svakako Vam u nadzoru najprije traže Rješenje o registraciji (Trgovački sud ili obrtni registar),dokaz o vlasništvu nekretnine ili ugovor o najmu, podatke odgovorne osobe,ugovore o radu i prijave na HZMO/HZZO zaposlenika, poslovne knjige (ovisno o djelatnosti:knjigu prometa,popisa,žalbe,račune,certifikate,deklaracije,licence...) U "Zakonu o državnom inspektoratu" naznačena su prava,dužnosti i ovlasti gospodarskih inspektora ali ne i popis obveznih stvari i dokumentacije, jer to ovisi i o predmetu nadzora. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.