Jump to content

Kao dokazati vlasništvo?


medionthedog

Preporučene objave

Otac mi želi darovati sto košnica sa pčelama. Problem je u tome što on nigdje nije zaveden kao vlasnik tih košnica. Počeo je prije dvadeset godina sa jednom košnicom i mukotrpnim radom došao je do njih sto. Zanima me kako ih može darovati ako on sam nije nigdje zaveden kao njihov vlasnik. Je li moguce da kod javnog bilježnika potpiše izjavi ili nešto slično da je on vlasnik, a kasnije darovnim ugovorom prebaci košnice na mene. Otac je u sustavu OPG-a i par godina je koristio poticje za pčele. Poticaj je dobio tako da je "čovjek" došao i napravio "zapisnik" da on ustvari i fizički posjeduje te košnice te je dobio markice za njih. Je li to možda dovoljno kod javnog bilježnika da time dokaže vlasništvo. Ako mi na kraju i uspije darovati košnice, jel moram još ići na poreznu ili nešto slično ? Totalni sam laik što se tiče prava pa mi nemojte zamjeriti ako su ideje nebulozne.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Stvar je u tome da tata ima par kredita, rate je i uz moju pomoc svaki mjesec sve teže otplačivati. Ima hipoteku na kuću po stambenom kreditu i 3 nenamjenska kredita. Za stambeni mu se rata svaki mjesec skida sa plaće, a ostali krediti trajnim nalozima. Ova preostala tri kredita najvjerojatnije nece još dugo moci otplacivati. Kako se banke ne mogu naplatiti ovrhom na kuci jel je ionako već pod hipotekom, sjesti ce mu na ostatak primanja. Iz plaće se isto neće moci namiriti kolika je rata svaki mjesec pa sljedom stvari idu na ostalu imovinu koja glasi na njega.