Jump to content

Što napraviti, zaručnik služi kaznu od 1 god po KZ čl 173 st 2


DivaAntares

Preporučene objave

Bok svima,

molim pomoć. Iznijeti ću sve, pa bi me zanimalo kako postupati dalje s obzirom na okolnosti.

Zaručnik mi je osuđen na kaznu od godinu dana zatvora po KZ čl 173 st 2 u 5 mj 2009., kako je bio radio na moru, a i zbog svoje neodgovornosti, nije zaprimio poziv na izručenje kazne, te je stavljen na tjeralicu i u rutinskoj kontroli legitimiran je i sproveden kod suca pa u zatvor u Remetinec 4.1.10. na odsluženje kazne. Sad mene zanima na koji način on može ili dobiti skračenje, uvijet, dr. rad ili nešto u tom stilu, naravno uz dobro vladanje u vremenu kojem provede zatvoren? Živimo zajedno, ali nismo prijavljeni na istoj adresi, ja sam student, a on ima građevinsku tvrtku sa ocem. Uredno je prolazio čist na testovima na drogu zadnje dvije godine, to mu je bila jedna od olakotnih okolnosti kod izricanja kazne. Ne znam što još da napišem a može biti korisno, pa molim da me i u tom smislu usmjerite ili pitate.

Isto tako me zanima koja je procedura da mu mogu ići u posjetu, čitala sam da moramo biti prijavljeni na istoj adresi, što je na žalost nemoguće bar ne što se prijave prebivališta tiće, kako mu adresiram pisma koja mu šaljem, kako rješiti stavljanje punomoći na njegov račun(na stranicama banke piše da to može putem javnog bilježnika on pitpisati, pa me zanima je li javni bilježnik u pratnji odvjetnika može kod njega?

Malo o njemu, u 25 godini je, ovo mu je #OOPS#rija i glupiranje iz mladosti, no kao što sam napisala testove je radio i bio čist, ima svoju tvrtku koja dobro posluje, školovao se(srednja škola na pučkom(isto luda mladost)), živimo zajedno dvije godine, ne radi ekscese, nije nikad kažnjavan do sad, par prekršajnih zbog vožnje no to je sve uredno platio.

Hvala unaprijed. :place::place:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

U pomoć!!! Može li mi netko odgovoriti?