Tweety_20 objavljeno: 25. siječanj 2010. Dijeli objavljeno: 25. siječanj 2010. Ujutro sam dobila dnevnu kartu u prvoj zoni i djelatnik je rekao da mogu do iduceg dana ujutro parkirati na svim mjestima pod naplatom. Popodne sam parkirala u drugoj zoni, i ponovo dobila dnevnu kartu, ovaj put za drugu zonu. Pitanje je vrijedi li dnevna karta za prvu zonu samo u prvoj zoni ili i u drugoj zoni? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
zorko odgovoreno: 2. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 2. veljača 2010. Dnevna karta „Zagrebparkinga“ suprotna čl. 54 st. 1, i 115 alineja 6 je Zakonu o zaštiti potrošača (»Narodne novine« br. 79/07. ,125/07.- ispravak, 79/09. i 89/09 –ispravak. Zagrebparking ili njegovi djelatnici ne mogu unaprijed znati da li vozač želi ostati na parkirnom mjestu 1-2 sata ili cijeli dan. Ako vozač želi cjelodnevnu parkirnu kartu on će je i kupiti no nije mu ni ponuđena kupnja, ali ako netko vozaču daje cjelodnevnu parkirnu kartu koju bi on trebao kasnije platiti tada to vozač može smatrati kao darom trgovca u ovom slučaju organizatora naplate javnog parkiranja. To proizlazi iz Zakona o zaštiti gdje se u članku 54. (zabrana slanja proizvoda ili usluge bez narudžbe potrošača) navodi: (1) Nije dopušteno isporučiti potrošaču proizvod ili pružiti uslugu koju potrošač nije unaprijed naručio, ako je riječ o naplatnom poslu. (2) Ako trgovac, suprotno stavku 1. ovoga članka, pošalje potrošaču određeni proizvod, smatra se da je taj proizvod promidžbeni dar trgovca. (3) Ništetna je odredba u uvjetima poslovanja trgovca ili ponudi poslanoj bez prethodne narudžbe potrošača prema kojoj bi šutnja potrošača značila prihvat ponude. (4) Odredbama stavaka 1. do 3. ovoga članka ne dovodi se u pitanje odredbe ovog ili drugih zakona o prešutnom obnavljanju ugovora. Također prema članku 115. alineja 6 istog Zakona „Agresivnom poslovnom praksom u svakom se slučaju smatraju sljedeći postupci zahtijevanja plaćanja proizvoda odmah ili s odgodom, a potrošač ga uopće nije naručio.“ Stoga se u prigovoru na plaćenje dnevne karte treba pozvati na to da uslugu potrošač nije ni naručio pa je stoga ne mora ni platiti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Tweety_20 odgovoreno: 3. veljača 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 3. veljača 2010. Zahvaljujem na odgovoru. S obzirom da sam dnevne karte vec platila, pretpostavljam da se vise ne moze napisati prigovor? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.