Jump to content

Dugovanje-Prema Avon kozmetici


Avon_Lady

Preporučene objave

Imam jedan problem,svaki savjet bi mi dobrodosao.

Prije par godina sam se baviila prodajom kozmetike Avon.

I uredno sam placala racune,dok se nije dogodilo da jedan racun nisam podmirila,radi toga sta sam izgubila novcanik i novce..Posto sam bila student,nisam bila zaposlena,nisam imala za platiti taj racun. Stvarno nisam mogla platiti.sada je proslo vec previse vreemena,pa mi sada ne pada napamet niti placati ga.

Kako nisam platila racun.Avon je predao slucaj firmi koja se bavi potrazivanjem dugova.

Radilo se o ne toliko velikom iznosu ,mozad nekih 350 kn je bio dug. Sada zbog opomena i toga je iznos porastao. Nisam vidjela te opomene,koje su mi slali,pa ni neznam o kojem iznosu se tocno radi.Vjerovatno oko 500 kn..A moram napomenuti da sam se u međuvremenu preselila,pa opomene nisam ni dobila,jer su mi slali na staru adresu.

I sada se taj dug povlaci vec dugo vremena,sigurno vise od dvije godine.Skoro tri godine.zar to vec nije trebalo ici u zastaru,dali tu zastara uopce postoji..?

Svaki puta kada bi me nazvali su mi rekli da ce slucaj predati na sud.I da cu ja snositi sudske troskove.A sve je ostalo jos na istome.

Ovrhu su mi mozda i htjeli napraviti,ali nisam bila zaposlena.Sve do nedavno.

dali mi mogu napraviti ovrhu?

Nisam u stanju podmiriti taj dug.Pitam se dali uopce ima smisla..?jer mislim da se njima na ovako mali iznos,ne isplati raditi to..??

svaki savjet je dobrodosao..! hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Avon_Lady je napisao:

Imam jedan problem,svaki savjet bi mi dobrodosao.

Prije par godina sam se baviila prodajom kozmetike Avon.

I uredno sam placala racune,dok se nije dogodilo da jedan racun nisam podmirila,radi toga sta sam izgubila novcanik i novce..Posto sam bila student,nisam bila zaposlena,nisam imala za platiti taj racun. Stvarno nisam mogla platiti.sada je proslo vec previse vreemena,pa mi sada ne pada napamet niti placati ga.