Jump to content

Pretres


Borhes

Preporučene objave

Pozdrav svima.Danas, odnosno jutros (7h) svjedočio sam izuzetno nezgodnoj situaciji. U rano jutro probudili su me službenici Odsjeka Organiziranog i gospodarskog kriminala, u pratnji par općinskih policiskih službenika, te par Iz jedinice za potporu MUP-a.

Banili su mi na vrata sa uredno izdanim nalogom sa naslovom NAREDBA O PRETRAZI I PRIVREMENOM ODUZIMANJU PREDMETA. Nisam mogao doć sebi, imam 24 godini, nikada nisam kažnjavan, čak ni prometna kazna, praktički ništa.Obični sam student. Uznemirili su mi starce, došli sa tri auta, sa maricom. . Tri sata su pretraživali kuću i nisu našli apsolutno ništa. Objasnili su mi da se pretraga vrši u cilju pronalaska oružija i eksplozivnih tvari, te drugih predmeta koji se mogu dovesti u svezu sa počinjenjem kaznenog djela Izazivanja opće opasnosti ( doslovan citat) .

 

 

Sada mene zanima odakle im pravo da rade tako nešto. Zar ne treba biti osumljičen da bi se izdao nalog o pretresu. Eno stari i sada u sobi izdiše a inače je srčani bolesnik. Ovo ga umalo nije dotuklo. Ne mogu doći sebi. Rekli su mi da mogu podnijeti žalbu u roku od tri dana, što i namijeravam učiniti.

 

Otići ću sutra kod općinskog sudca da ispitam slučaj. Zanima me može li on meni reći po kojoj osnovanoj sumlji oni dolaze i pretresaju stan u rano jutro, premda nisam počinio nikavo kazneno djelo?

Zanima me imam li ja pravo na informaciju povodom čega su mi pretresli kuću?

Mislite li da tu postoje ikakvi temelji za žalbu, jer upravo to i namijeravam.

treba li da trežim odvjetnika????

 

 

 

 

ps. situacija je očajna, molim vas brz odgovor, jer već sutra namjervam otići kod općinskog sudca.

Unaprijed zahvaljujem na odgovoru!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama