Anthony objavljeno: 19. kolovoz 2010. Dijeli objavljeno: 19. kolovoz 2010. Pozdrav, Mijenjao sa korisnički paket preko portala TCom -a. Sutra dan mi je telefon prestao raditi. Svi koji su mi zvali broj dobili su poruku da broj ne postoji. TCom služba mi je rekla da sam osim mijenjanja paket, zatražio i isključenje tel. linije, (sve preko interneta). Iako nitko nije znao objasniti kako je to moguće napraviti preko korisničkih stranica. Predlažu mi da potpišem novi ugovor sa ugovorenom obvezom od 24 mjeseca, iako sam im korisnik više od 20 godina. Osim toga za uključenje linije smo prije platili poveću sumu. Znači ne postoji nikakav dokument koji je potpisan sa moje strane da tražim trajno isključenje linije. Odmah sam poslao fax i poštom preporučeno prigovor na isključenje. Koliko znam, prema zakonu potrošača, vezano za ugovaranje na daljinu, preko telefina ili sličnih komunikacijskih kanala, svaki takav zahtjev se može bez razloga otkazati u roku od 7 radnih dana. Znači čak i da sam isključio liniju preko insternet portala trebao bih to moću u roku od 7 dana otkazati. Da li sam u pravu? Ili da dignem ruke i idem potpisati novi ugovor? btw. svaki račun smo uvjek u roku podmirili. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
poskok10 odgovoreno: 20. kolovoz 2010. Dijeli odgovoreno: 20. kolovoz 2010. Pristojni odgovor glasi:radi se o velikom nesporazumu ili grešci a nepristojni glasi:radi se o uobičajenoj prevari T-com-a,nažalost sve više građana tome svjedoči.Vi se jedino možete obratiti društvu za zaštitu potrošača ili HAKOM-u(Hrvatska agencija za telekomunikacije)Treba biti objektivan i priznati da i te institucije ne mogu baš nešto posebno učiniti.T-com će se uvijek pozvati na svoj "interni zakon" tj. na opče uvjete T-com-a za usluge u javnoj komunikacijskoj mreži za krajnje korisnike.Ukoliko vas zadovoljava njihova usluga i pristupačne cijene preporučujem Vam da odradite ugovor od 24 mjeseca,ukoliko Vas to ne zadovoljava,preostaje Vam tužba.Iz Vašeg primjera moramo svi izvući pouku i dati si truda da otiđemo direktno na prodajno mjesto T-com-a i tamo tražimo promjenu korisničkog paketa,nikako to ne raditi putem njihovih internet stranica.Moja je predpostavka da ste Vi koristili uslugu "Moj T-com portal" a samim time se smatra da su korisnici (posjetitelji i registrirani korisnici) u svakom trenutku upoznati sa navedenim Uvjetima(od T-com-a)te da ih u potpunosti razumiju i shvaćaju. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Anthony odgovoreno: 7. rujan 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 7. rujan 2010. Isplati se biti uporan... Cijelo vrijeme su nam govorili da moramo potpistai novi ugovor sa ugovorenom obvezom ili bez ali uz plaćanje priključka ... Nakon 15 dana dosađivanja, dobili smo riješenje da priznaju vlastiti propust, te da će priključiti nazad liniju bez ugovorene obveze i naknade. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.