Jump to content

Parkiranje na "zelenoj površini"


ncooper

Preporučene objave

Večer! Trebala bih savjet, naime, danas sam dobila kaznu od 300 kuna u Čakovcu jer sam kao napravila prekršaj (parkiranje na zelenoj površini), al u biti nisam parkirala na travu, nego sam par cm bila dolje s ceste, al na nekom blatu na kojem nije bilo zelene površine, jer u članku 15. piše: "Radi zaštite javne zelene površine, zabranjuje se: .... vožnja biciklom, motorom, automobilom, guranje

bicikla ili sličnog vozila te kolica za teret (osim ako

se takva vozila kreću u svrhu održavanja zelenih

površina) te parkiranje i zaustavljanje."

 

Pa me zanima, kakve su mi mogućnosti da mi prihvate žalbu. Inače sam student, imam 2o godina, nemam primanja, auto nije moj.

Prilažem i sliku!

 

http://img707.imageshack.us/i/prksj.jpg/

 

Hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

http://www.cakovec.hr/dokumenti/zakljuci/gv_25/tocka4c.pdf

 

prema priloženoj slici i zakonu o komunalnom redarstvu grada Čakovca (gore priložen) tehnički vi niste parkirali na zelenu površinu. Odite u nadležni Upravni odjel i zamolite da vam storniraju kaznu, moraju imati sliku jer ona im služi kao dokaz da je počinjen prekršaj, te će po njoj uvidjeti grešku komunalnog redara. (naravno ako je slika ista kao ova koju ste prilozili)

Ukoliko ne storniraju, napišite prigovor. Pozdrav

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Kad dodje prekršajni nalog, imat ćete navede rok za pisanje prigovora. priložite sliku, pozovite se na članke iz zakona koji sam vam prilozio, iz razloga koje sam naveo. također navesti da ste studentica, bez primanja, auto nije vaš, niste činili nikad prekršaje, oprezan ste vozač, ne vidite po čemu se tu radi o zelnoj površini kad očito nije o tome riječ. podredno, ukoliko se ne slažu s vašim navodima da uzmu o obzir navedene okolnosti i da vam napišu opomenu. lijepo to "ukomponirajte".