Jump to content

Crveno na semaforu


mtk8

Preporučene objave

Pozdrav!

Jučer sam prošao kroz crveno na semaforu i dobio kaznu od 2000 kn. Razgovarao sam s policajcem, naravno, pokušao mu objasniti svoju situaciju, da sam student bez primanja i ne mogu nabaviti 2000 kn, rekao da sam prošao kroz žuto i da se više nikada neće ponoviti i slično, ali nije pomoglo. E sad... On je meni cijelo vrijeme govorio da platim tu kaznu i nikome ništa. Kad sam sjeo u auto i promotrio dobiveni papir, shvatio sam da piše i da će mi oduzeti vozačku na 3 mjeseca. Zašto on to meni nije spomenuo u razgovoru? Cijelo vrijeme je govorio samo o plaćanju kazne. Ako pišem žalbu, postoji li mogućnost da mi ipak ne oduzmu vozačku?

Unaprijed zahvaljujem na odgovoru!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Da, ta mogućnost postoji ako sud ocijeni da policijski službenik nije bio na poziciji sa koje se dobro vidi da ste počinili taj prekršaj i ako dokažete da će vam zabrana upravljanja ugroziti životnu egzistenciju - a baš ne vidim kako to jedan student može dokazati.

 

Ukoliko izričito priznate prekršaj, dokažete svoj studentski status potvrdom iz referade i dokažete lošu imovinsku situaciju potvrdom iz porezne uprave, sud može (ali ne mora) vanraspravno bez pozivanja svjedoka i okrivljenika, umanjiti iznos novčane kazne i trajanje izrečene zaštitne mjere.

 

O tome je nedavno detaljno pisano, prelistati stare postove.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Jeste potpisali zapisnik? ako niste, navedite u žalbi da ste prošli kroz žuto jer se upalilo žuto metar prije semafora te ste ocijenili da bi naglim zaustavljanjem napravili više štete nego koristi, odnosno da se uopće ne bi stigali zaustaviti, već bi eventualno stali nasred križanja i tome sl. U tom slučaju je potrebno ubrzati da se čim prije prođe kroz križanje.