Jump to content

Poticaji od HZZ


ja2011

Preporučene objave

Pozdrav svima!

Dakle imam tri pitanja.

 

1) Tek sam otvorio radnu knjižicu, jer sam bio student.

Prije nekoliko dana sam se prijavio na HZZ i imam tek 1 pečat. Želio bi sada otvoriti obrt, pa me zanima je li postoje poticaji pri otvaranju? Pročitao sam da postoje poticaji, ali koliko vidim samo za one koji već primaju neku naknadu od HZZ - što mi je nelogično.

 

2) Nakon što otvorim obrt (bez obzira dobijem li ili ne poticaj) sebe bih zaposlio. Također bih zaposlio još jednu osobu koja je evidentirana na HZZ - kako bih dobio poticaj za zapošljavanje nezaposlenih.

Što ako moja zaposlenica preko koje sam dobio poticaj od HZZ, ode na porodiljni? Je li mi dodjeluju zamjenu? Je li moram vratiti novčani poticaj?

 

3) Postoji li mogućnost otvaranja jednog obrta za dvije djelatnosti: posredovanje u iznajmljivanju apartmana i informatičke usluge, programiranje?

 

Unaprijed se zahvaljujem! :-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 tjedna kasnije...

pozdrav!!!

ja sam nedavno ostao bez posla i ostvarujem pravo na naknadu sa hzz.pošto sam imao u planu otvorit obrt raspitao sam se i saznao da tu naknadu koju sam ostvario mogu zatražiti u jednokratnoj isplati.procedura je sljedeća:

najprije na hzz ostvariti prava na naknadu i zatražiti jednokratnu isplatu sredstava kao poticaj za otvaranje obrta.nikako ne otvarati obrt prije nego se riješi sve potrbno na hzz-u.nakon toga otvarate obrt i sa obrtnicom idete na hzz.za dalje će vam oni sve reć.

NAGLAŠAVAM!!!

nikako ništa ne raditi na otvaranju obrta dok se ne riješi status na hzz-u.ja san napravija tu grešku i mislim da neću uspjeti to riješiti a radi se o 20 000 kn.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...