Jump to content

Hitno trebam pomoć i savjet - skrbništvo nad djetetom


Forsaken

Preporučene objave

Ovako ova priča ima malo čudan ton,ali počela je prije nekoliko dana,a zapravo prije otprilike 2 godine.

 

Tada sam imao 17 godina,kod prijatelja je bila proslava njegova 18-tog rođendana. Kako to uvijek biva sve je prošlo uz veliku konzumaciju alkohola i to je sve šta se ja sjećam sa toga rođendana.

 

Prije par dana sam dobio poruku od djevojke koja mi je napisala da je samnom tu večer zatrdunila,da imam sina starog 2 godine,ali se ja toga naravno ne sjećam.

 

Prvo nisam vjerovao jer je dotična živjela sa drugim čovjekom,smatrajući ga ocem,te mi je napisala da je taj čovjek napravio DNK analizu i da on nije otac,nego ja.

 

Ja imam sada navršenih 20 godina i to mi je bio veliki šok,ali tmurnu boju ovoj priči daje da sam student,bez ikakvih primanja(roditelji mi plaćaju fakultet),nisam iz dobrostojeće obitelji,i tek sam na prvoj godini fakulteta kojeg ne mislim ostaviti. Majka tog djeteta(mojeg ili ne ne znam) mi je rekla da joj socijalna prijeti oduzimanjem djeteta i da će reči da otac zna za dijete. Ja se s time nisam složio pošto nije utvrđeno da sam ja otac,a i nema kako biti jer nijedno od nas ne radi(koliko mi je rekla), a ja jedva krpam kraj sa krajem i nemam novaca da dodem do mjesta di ona živi,a kamoli nešto drugo.

 

Moje pitanje glasi(oprostite na grubosti):Ali nakon 2 godine mi je znači rekla za "moje" dijete,za koje ne znam da je moje,ne želi ništa od mene,ali što ako njoj oduzmu dijete,da li cu ja morati skrbiti o njemu? Nemam ni sredstava,a ako mi roditeelji saznaju ni mjesto di ći živjeti,a ni ne želim skrbiti od djetetu,jer imam svoj život kakvi takvi vec dvije godine od toga događaja.

 

Hvala na razumijevanju.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prvo nisam vjerovao jer je dotična živjela sa drugim čovjekom,smatrajući ga ocem,te mi je napisala da je taj čovjek napravio DNK analizu i da on nije otac,nego ja.