Jump to content

Problem s Tele2


MonaLisa

Preporučene objave

Poštovani,

suprug je 01.10.2010. sklopio ugovor s Tele2 za mobilni internet (ali bez ugovorne obveze) , za promet od 1Gb (85 kn, sa Pdv-om +10 kn radijske frenkvencije). U to vrijeme je trajala njihova promotivna ponuda 1Gb+1Gb gratis idućih godinu dana, te je nama i rečeno da ćemo tako dobiti.

Idući mjesec dolazi nam račun na iznos od 270,48 kn gdje vidimo da je potrošen promet od 1956,21 Mb što je manje od 2Gb prometa na koliko smo mi računali (1+1 gratis), te da su nam naplatili dodatnih 956,21 Mb prometa. Suprug je odmah počeo zvati njihovu Službu za korisnike koju naravno nije mogao dobiti te smo uputili prigovor njihovoj Službi za prigovore putem e-maila u kojem smo sve detaljno obrazložili i priložili ugovor te pristigli račun. Uskoro dobivamo njihov odgovor (putem e-maila) da su naš prigovor predali Službi za korisnike te da će nas uskoro netko kontaktirati. Nakon nekoliko dana dolazi odgovor iz Službe za korisnike da su nas opet vratili Službi za prigovore. Telefonski nismo uspjeli nikoga dobiti i nitko nas nije kontaktirao. Mi smo u roku platili iznos od 95 kn koliko smo i smatrali da trebamo. U 12. mjesecu opet nam dolazi na naplatu gratis Gb prometa plus dug. Uspjevamo dobiti Službu za korisnike te nam kažu da je došlo do neke greške u sistemu te da će nam uslugu uključiti tek od 12. mjeseca te da bez obzira na to moramo platiti dug. Za uzvrat su nam ponudili dodatnih dva mjeseca gratis u 2011. godini na što nismo pristali jer jedino želimo raskinuti s njima ugovor. Do sada smo dobili samo jednu opomenu (u kojoj je navedeno da će nam isključiti uslugu ukoliko ne platimo dug). Do dana današnjeg naš slučaj nije riješen, mi i dalje koristimo njihovu uslugu, uredno plaćamo potrošeni promet osim onog duga koji sada iznosi 304,66 kn.

Zanima nas koja su naša prava u ovom slučaju te da li postoji mogućnost raskida ugovora bez plaćanja tog duga za koji smatramo da nismo mi krivi jer nas nitko pravovremeno nije obavijestio o "neuključenoj usluzi" te da su i sami priznali da je to bila greška u sistemu, tj. njihov propust.

Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija