Jump to content

Prometna nesreća u naseljenom mjestu


pikso

Preporučene objave

Bok...

 

Skrivio sam prometnu nesreću u naseljenom mjestu, nesreća se dogodila tako da sam pretjecao vozilo a ispred njega je bilo vozilo koje je taman skrenulo u lijevu stranu.

 

Auto koji je skretao je dao lijevi pokazivač smjera ali ja ga nisam primjetio zato jer je automobil iza njega bio skroz na srednjoj crti. Ograničenje brzine je 60 km/h i puna crta, policajac kaže da ću dobiti prekršajni nalog na adresu i to za brzu vožnju i nepropisno pretjecanje, ozljeđenih nema.

 

Sada me zanima kolike bi mogle biti kazne za te prekršaje, vozio sam oko 100 km/h. I dali mogu tražit od suda da mi kaznu omogući platiti na rate pošto sam student.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ako si skrivio nesreću ( sa opisanim prekršajima) ideš na sud a tamo je sve moguće!!

 

ako nisi kriv za nesreću moguće je da dobiješ samo kaznu za pretjecanje preko pune crte što je 500 kuna!

 

Ovako napamet govoriti je ne zahvalno, jer u prometnoj nesreći odlučuje puno stvari o krivici i kaznama (prekršajima) koje se mogu staviti na teret!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Na osnovu tragova kočenja i poznatih karakteristika vozila se može dokazati brzina, pa je sasvim izgledna i veća kazna te treba čekati optužni prijedlog.

 

Ako ste svjesni svoje krivice nemojte poricati ono za što vas terete jer bi se vrlo lako mogli uvaliti u silne troškove postupka (odvjetnici, vještaci i dr.), te bi bilo pametno prosto priznati krivnju i time najviše usositi svoj osiguravatelja koji ne bi propustio ni jednu priliku da usosi vas.

 

Ako se ne smatrate krivim, treba se boriti do zadnjeg daha, sa vrlo neizvjesnim rezultatom.

 

Razmislite sami.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...