abdiel objavljeno: 22. kolovoz 2011. Dijeli objavljeno: 22. kolovoz 2011. Poštovanje! Kupio sam auto u salonu, dobio sam račun. Odmah drugi dan je auto počeo stvarati probleme, prodavać je dao "popraviti" auto u nekom servisu. Dakle, znao je za problem od 1. dana. Popravak nije bio dobar, pošto je tjedan dana nakon toga auto skroz otkazao. Dogovorio sam se sa prodavaćem da će mi vratiti novce(pošto ima još hrpa gluposti koje na autu ne valjaju). Što napraviti, zakonski, da se natjera prodavaća da vrati novce? Prijava inspektoratu? Prijava na policiju za prevaru? Dati informacije auto-salona u 24sata ili slićno? Auto je kupljen sa vezom u tom autosalonu, do sada je isposlovano da će se vratiti novci a prodavać će auto složiti i prodati drugome kupcu, no što ako prodavać uporno odbija vratiti novce sa isprikom da ih nema? Hvala! LP Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
abdiel odgovoreno: 1. rujan 2011. Autor Dijeli odgovoreno: 1. rujan 2011. Slučaj sređen, auto je vraćen. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.