sandrak1 objavljeno: 29. kolovoz 2011. Dijeli objavljeno: 29. kolovoz 2011. Poštovani, tvrtka je promijenila naziv i adresu, oib je ostao isti. Ima rješenje od trgovačkog suda. Da li se smiju izdavati računi nakon datuma promjene imena i adrese sa starim nazivom tvrtke, obzirom da kupci ne žele zaprimiti robu račune s novim nazivom dok u svojim registrima ne izmjene podatke. Također da li se mogu primati računi dobavljača naslovljeni na stari naziv tvrtke nakon datuma promjene na rješenju trgovačkog suda. Unaprijed zahvaljujem, S poštovanjem, Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mokronoge odgovoreno: 29. kolovoz 2011. Dijeli odgovoreno: 29. kolovoz 2011. Nakon promjene tvrtke, odnosno od dana kad je trgovački sud donio Rješenje o upisu promjena, trebate koristiti novu tvrtku/naziv. Račune izdajete na novu tvrtku. Za ulazne Račune koji su sačinjeni nakon izmjene tvrtke, pošaljite dopis dobavljačima u kojem ih obavještavate o nastalim promjenama i molite ispravak podataka. Inače bilo bi korisno sve vaše klijente/suradnike/ poslovne partnere obavijestiti o nastaloj promjeni, kako bi mogli ažurirati svoje podatke i u konačnici da znaju da je to još uvijek isto trgovačko društvo i isti partneri koji idu u nove poslovne podtvate sa novim nazivom Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sandrak1 odgovoreno: 30. kolovoz 2011. Autor Dijeli odgovoreno: 30. kolovoz 2011. Poštovani, hvala vam na brzom odgovoru, s poštovanjem, Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.