zwizdan007 objavljeno: 15. ožujak 2012. Dijeli objavljeno: 15. ožujak 2012. Trebam savjet u vezi eventualne mogućnosti tužbe protiv T-mobilea. U 6 mjesecu 2011 potpisujem ugovor na 24 mjeseca za Extra tarifu. U 11 mjesecu zaključujem da mi se više isplati Bonbon mreža, te želim prebaciti broj u istu, međutim za takav potez moj broj mora biti prepaid. U nekoliko razgovora sa njihovim djelatnicima u T-centrima i službom za korisnike dobijam informaciju da ukoliko imam vremenski ugovor ne mogu prijeći na prepaid sve do isteka istog, bez obzira na moje inzistiranje i željuda platim penale. U posljednjem razgovou sa djelatnicom službe za korisnike, kaže mi da je to definirano Općim uvjetima poslovanja, a na moje inzistiranje da mi na kaže članak Uvjeta gdje je to navedeno, dobijam e-mail u kojem stoji da nije definirano Općim uvjetima već njihovim internim pravilima. S kopijom maila odlazim u T-centar i podnosim pritužbu u kojoj tražim prebacivanje na prepaid uz plaćanje penala, a kao razlog navodim prelazak u Bonbon mrežu (naravno, kopiju maila prilažem prigovoru). U prvom stupnju moj prigovor je odbijen uz navođenje članaka Zakona o obveznim odnosima itd. Međutim, drugostupanjsko tijelo uvažava moj prigovor i odobrava mi prelazak na prepaid uz plaćanje penala. Sad vjerovatno mislite da sam dobio što sam tražio i šta više zayebavam? E ovakva je situacija. Bonbon je novim korisnicima do 31.01.2012 davao 1000 minuta besplatno do 2020 u mreži. kako ja imam nekoliko članova obitelji u bonbonu, to mi je bilo idealno. S obzirom da sam u svakom prigovoru, prvom stupnju, drugom stupnju i naknadnom odgovoru drugom stupnju molio da mi riješe spor prije tog datuma jer želim ostvariti tu pogodnost i upozoravao ih na tu činjenicu, zanima me da li mogu i ako mogu na koji način od njih tražit naknadu zbog izgubljenih pogodnosti (br. mjeseci * cijena minue * 1000 minuta)? Napominjem da me jučer zvala djelatnica službe za korisnike i riješio sam prijelaz na prepaid, a na moj upit o naknadi rekla mi je da ona o tom nije ovlaštena razgovarat i da ne zna kome se treba obratit. S obzirom na sve, trebam savjet. Kojem odjelu da se obratim sa zahtjevom za naknadu ili da odmah krenem tužbom, ili da od svega odustanem jer nema šanse? Puno hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
KALDEJ odgovoreno: 18. ožujak 2012. Dijeli odgovoreno: 18. ožujak 2012. Uvijek im se najbolje obratiti mailom, sačekati pa ćeš nakon 7 dana dobiti nekakav odgovor. Ili sačini dopis pa im faxiraj! Neće reagirati bez papira i zahtijeva! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
zwizdan007 odgovoreno: 20. ožujak 2012. Autor Dijeli odgovoreno: 20. ožujak 2012. Pa u svakom dopisu sam navodio, i nikakav odgovor vezano na to nisam dobio... Da li znate kojoj bi se službi unutar T-Coma trebao obratiti? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.