Jump to content

T-mobile - tužba za naknadu štete


zwizdan007

Preporučene objave

Trebam savjet u vezi eventualne mogućnosti tužbe protiv T-mobilea.

 

U 6 mjesecu 2011 potpisujem ugovor na 24 mjeseca za Extra tarifu. U 11 mjesecu zaključujem da mi se više isplati Bonbon mreža, te želim prebaciti broj u istu, međutim za takav potez moj broj mora biti prepaid. U nekoliko razgovora sa njihovim djelatnicima u T-centrima i službom za korisnike dobijam informaciju da ukoliko imam vremenski ugovor ne mogu prijeći na prepaid sve do isteka istog, bez obzira na moje inzistiranje i željuda platim penale. U posljednjem razgovou sa djelatnicom službe za korisnike, kaže mi da je to definirano Općim uvjetima poslovanja, a na moje inzistiranje da mi na kaže članak Uvjeta gdje je to navedeno, dobijam e-mail u kojem stoji da nije definirano Općim uvjetima već njihovim internim pravilima. S kopijom maila odlazim u T-centar i podnosim pritužbu u kojoj tražim prebacivanje na prepaid uz plaćanje penala, a kao razlog navodim prelazak u Bonbon mrežu (naravno, kopiju maila prilažem prigovoru).

 

U prvom stupnju moj prigovor je odbijen uz navođenje članaka Zakona o obveznim odnosima itd. Međutim, drugostupanjsko tijelo uvažava moj prigovor i odobrava mi prelazak na prepaid uz plaćanje penala.

 

Sad vjerovatno mislite da sam dobio što sam tražio i šta više zayebavam? :smijeh:

 

E ovakva je situacija. Bonbon je novim korisnicima do 31.01.2012 davao 1000 minuta besplatno do 2020 u mreži. kako ja imam nekoliko članova obitelji u bonbonu, to mi je bilo idealno. S obzirom da sam u svakom prigovoru, prvom stupnju, drugom stupnju i naknadnom odgovoru drugom stupnju molio da mi riješe spor prije tog datuma jer želim ostvariti tu pogodnost i upozoravao ih na tu činjenicu, zanima me da li mogu i ako mogu na koji način od njih tražit naknadu zbog izgubljenih pogodnosti (br. mjeseci * cijena minue * 1000 minuta)?

 

Napominjem da me jučer zvala djelatnica službe za korisnike i riješio sam prijelaz na prepaid, a na moj upit o naknadi rekla mi je da ona o tom nije ovlaštena razgovarat i da ne zna kome se treba obratit.

 

S obzirom na sve, trebam savjet. Kojem odjelu da se obratim sa zahtjevom za naknadu ili da odmah krenem tužbom, ili da od svega odustanem jer nema šanse? :kavica:

 

Puno hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici

    No members to show



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija