veki1987 objavljeno: 25. srpanj 2012. Dijeli objavljeno: 25. srpanj 2012. Pozdrav. Molim Vas ako može pomoć.Imam novi auto koji je još uvijek pod garancijom.Skoro pa od kupovine auta primjetio sam čudan zvuk koji dolazi iz motora.Bio sam u lokalnom servisu u Rijeci 10ak puta a i u glavnom servisu u Zagrebu 3 puta.Do danas mi nije problem riješen. Jučer sam išao na stavljanje novog software-a ali ništa nije pomoglo,kako mi je već prekipilo hoću samo ostaviti auto u servisu dok ga ne poprave,ili ako to ne mogu nek mi daju drugi auto. Mene zanima,što trebam napraviti sve prije predaje auta u servis? Da li mi trebaju kakvi posebni dokumenti za reklamaciju,i da li mi treba odvjetnik koji će to sve nadzirati? Hvala puno. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
pip odgovoreno: 25. srpanj 2012. Dijeli odgovoreno: 25. srpanj 2012. U pogledu odvjetnika, on uvijek dobro dođe. Ovdje se radi o jamstvu za ispravnost prodane stvari za koju je odgovoran proizvođač i prodavatelj automobila. Zakon o obveznim odnosima čl. 423. kaže : Ako proizvođač jamči za ispravnost stvari u tijeku određenog vremena, računajući od njezine predaje kupcu, kupac može, ako stvar nije ispravna, zahtijevati kako od prodavatelja tako i od proizvođača, da stvar popravi u razumnom roku ili, ako to ne učini, da mu umjesto nje preda ispravnu stvar. ukoliko proivzođač/prodavatelj iz nekog razloga nebi htjeli ispuniti svoju obvezu zakon daje pravo na raskid ugovora : Članak 426. Ako prodavatelj ne izvrši u razumnom roku popravak ili zamjenu stvari, kupac ima pravo na raskid ugovora ili sniženje cijene, a u svakom slučaju i pravo na popravljanje štete. (pod štetom se misli da štetu koja je pretrpljena zbog nedostatka) nadam se da sam pomogao Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
veki1987 odgovoreno: 25. srpanj 2012. Autor Dijeli odgovoreno: 25. srpanj 2012. Hvala Vam puno Pip. Ovo što piše razumni rok,o koliko se to dana može raditi,je li to 45 dana? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 25. srpanj 2012. Dijeli odgovoreno: 25. srpanj 2012. (uređeno) ali prvo moraš pismeno (preporučeno i sa povratnicom ) prodavatelja obavjestiti o kvaru tražiti da se kvar otkloni ili da se proizvod zamjeni ispravnim. bez pismenog traga niš .blabla bla bez svjedoka. dobro bi bilo da proučiš Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima uređeno: 25. srpanj 2012. od bovu Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
veki1987 odgovoreno: 26. srpanj 2012. Autor Dijeli odgovoreno: 26. srpanj 2012. Hvala puno,tako ću i napraviti prvo! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.