dana_33 objavljeno: 9. kolovoz 2012. Dijeli objavljeno: 9. kolovoz 2012. Pozdrav, neznam da li sam na dobrom mjestu pokrenuo temu. Nadam se da mi neće nitko zamjeriti ukoliko jesam. Imam jedno pitanje: moj se obrt bavi montažom PVC stolarije i garažnih vrata. Uzeli smo jedan posao, prvenstveno se radi o velikim industrijskim vratima. Vrata su montirana na jednom objektu blizu Senja. Međutim jednog se dana usred bure desila šteta na vratima (polomile su se lamele). Iako smo mi od proizvođača dobili 2 godišnje jamstvo na panele, koje sto isto tako proslijedili našem kupcu tj. na računu piše : Jamstvo na panele -2 godine. Prvenstveno se to odnosi na boju, da panel neće zahrđati itd. Sad nas taj kupac tereti da mi moramo rješavati tu štetu koja je nastala uslijed vremenske nepogode. Neznam kako se postaviti ali prvenstveno se tu radilo o višoj sili. Isto tako ako mi sad prihvatimo reklamaciju, može se desiti da slična šteta nastane npr. 15 puna kroz narendih 1,5 g. Kako se postaviti? Zelim ispasti max. fer prema kupcu ali nemogu seprihavtiti obaveze da svaku šteteu nastalu uslijed bure ili nevremena riješavam ja...I još nešto: ako odlučim riješiti jednu takvu reklaamciju, automatski ću se obvezati riješiti svaku sličnu slijedeću.. Napomena: Vrata su uredno montirana sa moje strane. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mzopg odgovoreno: 10. kolovoz 2012. Dijeli odgovoreno: 10. kolovoz 2012. Koliko je meni poznato jamstvo ne pokriva vremenske nepogode. Npr. nitko neće priznati jamstvo ukoliko vam je TV ili drugi uređaj izgorio zbog udara groma. Mislim da je kupac toga svjestan, ali računa da ga ništa ne košta pokušati. Po toj logici sutra može doći tornado i odnijeti mu kuću, i što će onda tražiti jamstvo za dijelove kuće To što on traži da mu jamstvo pokrije se riješava osiguranjem od raznih nepogoda... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
crni petar odgovoreno: 10. kolovoz 2012. Dijeli odgovoreno: 10. kolovoz 2012. Načelno potpisujem gornji post i mislim da je ovo školski primjer APP-a jer ova šteta ulazi u višu silu za koju vi ne bi trebali odgovarati. Ipak, provjerite za svaki slučaj što je sve zapisano u jamstvu, odnosno koju sve štetu jamstvo pokriva. Jesu li predviđeni naleti vjetra određene jačine i slično. Ako to nije slučaj, onda je pitanje zadovoljavaju li vaša industrijska vrata tehničke propise za industrijska vrata i garažna vrata (vjerujem da imate potvrdu da zadovoljavate). Treba uzeti u obzir i da nije u cijeloj RH predviđen isti nalet vjetra. Osim toga mislim da ne treba ulaziti dublje u tematiku. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
dana_33 odgovoreno: 13. kolovoz 2012. Autor Dijeli odgovoreno: 13. kolovoz 2012. Hvala Vam na odgovorima... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
lanakuku odgovoreno: 4. veljača 2015. Dijeli odgovoreno: 4. veljača 2015. Sličan problem imali smo i mi, ali jamstvo nam nije pokrilo štetu. U tom slučaju štetu nam je pokrilo osiguranje od nepogoda. Tako da ukoliko netko nema osiguranu kuću, stan, garažu ili tome slično ne mora očekivati od firme koja je izvodila radove jamstvo u slučaju nepogode. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.