Jump to content

otpis poreznog duga za studente bivše obrtnike, MOLIM POMOĆ!


rajko1986

Preporučene objave

Poštovani,

molio bih ako netko zna na koji način funkcionira otpis poreznog duga za osobe koje nisu nikako u mogućnosti izvršiti namirenje nastaloga. Naime imao sam svoj obrt koji je lijepo radio ali sam nažalost "nasjeo" na neke šuplje priče i uložio svu ušteđevinu zbog suradnje s danas jednim poznatim koncernom koji mi nikad nije platio moja potraživanja prema njima, i uslijed cijele situacije nakupio sam nešto poreznog duga. U početku bilo je toga dosta no malo po malo i dobar dio sam vratio, tako da sada to iznosi nešto oko 35.000,00kn. Naravno informirao sam se malo o otpisu u poreznoj upravi gdje su mi objasnili famozni otpis uslijed nenaplativosti i ja sam se odlučio pokušati.

E sada situacija je slijedeća: nemam nekretnine, nemam pokretnine, nezaposlen sam, podstanar, i uz to sve sam i student. Jedini prihod koji ostvarim je u studentskom centru i iznosi oko 1.500,00kn. taj iznos osobno nedobivam jer sam ga se odrekao ali se na njega uredno plaća porez poreznoj upravi. Pitanje je dali ima smisla ići u otpis s obzirom da osobno nemam primanja i mogao bih više manje na socijalu, i dali će mi stvarati probleme zbog tih 1500kn jer neznam koliko maximalno moram imati primanja da bih ušao u tu kategoriju ljudi koji bi mogli dobiti taj otpis?

To je to, ja Vas sve molim da ako netko ima upućen u ovo i ako ima netko s iskustvom oko ovog pitanja da mi napiše neki odgovor s obzirom da ja neznam kako cjeli taj sustav funkcionira.

unaprijed zahvalan

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead