PerlaIm objavljeno: 1. veljača 2013. Dijeli objavljeno: 1. veljača 2013. Trebam savjet uz mogucnosti da se situacija dogodi.Naime , postoji mogucnost ukoliko avionski let koji je otkazan te je nuzno provesti vrijeme duze od 3 sata na aerodromu te s obzirom na udaljenost odredista, avio kompanija koja je odgovorna,isplacuje odredeni iznos odstete. Link http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_en.htm Sada mene recimo salje firma dakle firma je platila avionsku kartu a ja sam putnik. Da li u slucaju dobivanja odstete pravo na te novce imam ja kao putnik ili firma koja je kartu platila? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Matrix odgovoreno: 2. ožujak 2013. Dijeli odgovoreno: 2. ožujak 2013. Postovani,ako je vase putovanje sluzbeno u vezi poslovanja firme,onda je firma pretrpjela stetu a ne vi. Pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.