Jump to content

Neisplaćene plaće iz 2011.


Mare_Zd

Preporučene objave

Poštovani,

molila bih Vas za stručnu pomoć.

Naime, ja sam studentica, a moj dečko je u periodu 2011. i 2012. godine radio preko mog studentskog ugovora u jednoj austrijskoj firmi s poslovnicom u Hrvatskoj. Problem je nastao kad su mu isplatili neke plaće iz 2012. (pritom su ''zaboravili'' na jednu iz 2011.!), a ostatak nisu. Radi se o popriličnom iznosu koji nam je itekako potreban. Na svaki upit o zaostalim plaćama odgovor je uvijek isti: 'Firma sad nema novaca, čim dobijemo novce platit će vam se'. Na daljnji upit kad bi to moglo biti odgovor je jednostavno 'Ne znam.' Najveći je problem u tome što te plaće mogu biti isplaćene idući mjesec, za 2 godine ili nikad. Također, firma je u Dalmaciji pa se bavi sezonskim poslom što znači da su neke novce za pripremu za sezonu sigurno dobili, a meni to sve upućuje na to da njegov šef laže.

Čitala sam da je najbolje zatražiti obračun plaća (kojeg on nikad nije dobio) i s tim pokrenuti tužbu. No, tko snosi troškove tužbe? Uvijek ona strana koja izgubi parnicu ili?

Kolika je šansa da mi dobijemo parnicu? Naravno, novaca nemamo da bismo plaćali još i sudske troškove pa se pitam koliki je to rizik.

Također, problem je što je on radio na moj ugovor što znači da su zakonski gledano oni meni dužni te novce, a u tom slučaju ja nemam kako dokazati da sam tamo radila u tom periodu jer je na Student servisu zabilježeno da sam radila za njih u onim periodima za koje je plaćeno, no nakon toga ništa kod njih ne može ni biti zabilježeno. Jedino na što se mogu osloniti su moje vlastite bilješke o danima kad se radilo no čisto sumnjam da bi to bio adekvatan dokaz.

Ne znamo što nam je činiti. Novci su zarađeni, a mi se moramo zaduživati da bismo preživjeli. :(

Jedino što nas u ovom trenutku tješi jest to što je njegov rođak u identičnoj situaciji (radili su u istoj firmi), pa su valjda dvije glave pametnije od jedne.