zoltan.t objavljeno: 1. svibanj 2013. Dijeli objavljeno: 1. svibanj 2013. Pozdrav, 08.06.2012. sam odlučio prekinuti pretplatnički odnos sa T-mobile koji nisam koristio (nagovorio me prodavač kad sam kupovao mobitel). Otišao sam u prvi T centar i zatražio plaćanje svih dugova i prekid usluge. Taj isti dan sam platio sve preostale troškove, dobio identifikacijski kod s kojim na broju 0800 285 259 trebam potvrditi moj zahtjev. Nazvao sam taj broj i potvrdio da želim trajno isključenje, na što su mi rekli da još moram potpisati formular "Zahtjev za trajno isključenje" koji će mi poslati poštom ili ga mogu potpisati u bilo kojoj poslovnici. Drugi dan (09.06.2012.) sam se uputio u istu poslovnicu gdje sam već prije platio račune i potpisao taj zahtjev. Na njemu stoji da je iznos svih preostalih naknada =0kn pa sam stvar smatrao završenom. Isto mi je potvrdio i djelatnik koji je preuzeo zahtjev. Neki dan mi je stigao "Ovršni prijedlog" na 120,76 kn glavnog potraživanja s datumom 17.07.2012. i 12,38 kn kamata te troškove ovršitelja od 971,25 kn i "Rješenje o ovrsi na temelju vjerodostojne isprave". Što učiniti u ovom slučaju? Imam sve račune i dokumentaciju koja ide uz isključenje. lp, Z Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.