Jump to content

Materijalni nedostatak na stvari


Bata

Preporučene objave

Zanima me vaše mišljenje za slijedeći slučaj:

 

Znači imam Iphone sa važećom garancijom na kojem je otišao gumb za paljenje/gašenje.

Predao sam ga u ovlašteni servis na popravak gdje su mi odgovorili da popravak ne ulazi u garanciju jer da postoji mehaničko oštećenje na uređaju.

 

E sad, mobitel je izgreban na rubovima, ali to po mom mišljenju nema nikakve veze s kvarom mobitela te sam ih zamolio da mi dokažu da su oštećenja uzrokovala kvar, što oni naravno nisu napravili već su rekli da Apple ima takvu politiku i da ne otvaraju uređaje već ih mijenjaju...

 

Zamolio sam ih i kontakt od Apple-a, što mi nisu dali, pa sam se obratio VIP-u kao uvozniku koji odgovara jednako kao i proizvođač. U razgovoru s njima rekli su mi da će tražiti službeno očitovanje servisa, te će ga proslijediti meni, što znači da ništa od popravka...

 

Zanima me dakle, koje su dužnosti ovlaštenog servisa i mogu li oni samo na temelju pregleda bez otvaranja uređaja odbiti izvršiti popravak uređaja ili moraju dokazati da je oštećenje uzrokovalo kvar i mogu li ih ikako natjerati da to učine?

 

Ne tuži mi se baš s VIP-om niti sa servisom, pa pokušavam naći što bezbolnije rješenje...

 

Hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija