Bagi objavljeno: 17. srpanj 2013. Dijeli objavljeno: 17. srpanj 2013. Poštovani, prije 8 mjeseci mom suprugu je sjela ovrha od strane telefonskog operatera stara 12 g. na račun. Pokrenuli smo sudski postupak jer je iznos velik, a suprug tvrdi da nikada nije potpisao ikakav ugovor o pretplati s dotičnim teleoperaterom. Uložena je žalba koja je prihvaćena i sada se čeka presuda od strane suda. U međuvremenu je ovrha naplaćena i račun odblokiran od strane FINA-e. U firmi supruga zatražili su rješenje o skidanju ovrhe na temelju čega je suprug kontaktirao odvjetnički ured koji vodi postupak u ime teleoperatera i oni su mu rekli da nemaju informaciju o tome da je cijeli iznos naplaćen i da je njima zadnja naplata evidentirana u travnju s informacijom da se vodi sudski postupak. Isti momenat faksirali smo listu naplata po računu koju smo dobili u FINI gdje se lijepo vidi kada i kako je tekla naplata i cijeli otplaćen iznos. Odvjetnički ured se ogradio i rekao da oni tu ne mogu ništa dok teleoperater ne pošalje rješenje. U firmi su mužu rekli da mu ne mogu pustiti plaću bez tog rješenja. Pitanje: koji je zakonski rok u kojem operater mora dostaviti rješenje i što možemo učiniti? Kako je moguće da odvjetnički ured koji vodi postupak u ime teleoperatera nije ovlašten za izdavanje rješenja i nema uvid u predmet? Hvala na odgovoru. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.