Jump to content

ovrha, vjerovnik, prebijanje


mares.st

Preporučene objave

Poštovani, molim pomoć. Unaprijed se ispričavam ako san nerazumljiva ali ja sam laik u ovom a kako smo svi na rubu živaca pokušavamo sve i svašta.

Naime, moj tata je pravomoćnom presudom dobio spor u kojem mu dotični duguje veću sumu novca. Kako dotični nema ništa, ostaje nekretnina koje ide na dražbu.

 

  • Na zakazanoj dražbi tata sudjeluje, kako bi postignuta cijena bila donekle bliža dugu koji mu se traba ispaltiti.( iznos koji je postignut dosta je manji od onog koji mu ovaj duguje)Tata traži da se prebijanjem riješi ta dražba, pošto je on vjerovnik u tom predmetu. Sudac mu to odbija.

Tata jednom prilikom odlazi kod suca i raspita se dali on kao vjerovnik može ići na prebijanje duga i dobiva odgovor da može! Nakon čega ga tata upita kako sad može a u njegovom slučaju se nije moglo, gosp. sudac ga brzo otpravi kao nema on sad vremena i nema predmet kod sebe. Postoji li nekakav zakon, članak ili paragraf kojim to možemo zatražiti. Zar je jedino rješenje da tata ako sudjeluje u dražbi, uplati jedno 60-80.000 eura (ne znam odakle, i ne znam zašto bi išta tražili da imamo novaca) , pa čeka da bi mu se taj isti novac vrati !???

 

 

  • I nakon što je sudac poništio tu dražbu , sudac je izjavio da će on (sudac) zakazati novu dražbu. Kako je vrijeme prolazilo od suda nikakve obavjesti, tata je sa odvjetnikom otišao provjeriti gdje je zapelo. Tada sudac mu je izjavljuje da je „ zakasnio i da sa nekretnine skida ovršni postupak“ !??? kako je o moguće?? U čemu je kvaka ? Šta nam je činiti??? Zar je moguće da bez obzira na pravomoćnu presudu da dug postoji neće dobiti ništa????.

Unaprijed hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 4 tjedna kasnije...

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...