go337 objavljeno: 18. kolovoz 2014. Dijeli objavljeno: 18. kolovoz 2014. Postovani, imam trenutno problema sa bankom i nisam siguran dali su oni postupili po zakonu, tako da bi trebao savjet. Situacija je sljedeca. Imam tekuci racun u jednoj Hrvatskoj banci i trenutno se nalazim u Njemackoj. Sa njemackog racuna sam isao prebacivati neka sredstva na hrvatski u euroima. Moja greska je bila sto se nisam dovoljno informirao, nisam znao da moram imati devizni racun da mi mogu sjesti ta sredstva . Nakon sto je banka dobila moja sredstva oni su napravili sljedece : Otvorili su mi novi devizni racun i smjestili sredstva na njega, bez ikakve obavijesti i bez da su se savjetovali samnom o tome. Nakon toga su mi blokirali sve ostale racune koje imam kod njih, opet bez ikakve obavijesti. Znaci trenutno su mi zablokirani svi racuni i ne mogu napraviti apsolutno nista dok ne odem u poslovnicu gdje sam otvorio racun. Kontaktirao sam ih putem emaila prije cca 10 dana sada u vezi sredstava koje sam prebacivao, prije nego sto sam primjetio da su mi zapravo sve blokirali. Trazili su me zbog identifikacije osobne podatke i nakon toga su mi se prestali javljati. Dali su oni postupili po zakonu? Otvorili su racun bez moje suglasnosti i nakon toga su mi blokirali sve racune bez da su me kontaktirali. hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.