User1111 objavljeno: 8. rujan 2014. Dijeli objavljeno: 8. rujan 2014. Poštovani, prije par dana sam dobila platnu listu za 8. mjesec i vidjela da je plaća smanjena za 500 kn. U ugovoru o radu je navedena bruto plaća. Danas sam dobila (odnosno svih troje jer nas je 3 zaposlenih) jedan papir, nazvan Odluka uprave, u kojem navodi niz detalja koji se ne tiču mene, tj. nisu moje greške kao i smanjenje plaće. Odluka je napisana jutros a datum na njoj je 25.08.2014. (???) Radi se o turističkoj agenciji, i šefica je napisala pravilnik o radu, a kolektivni ugovor nemamo. Zanima me prvo jeli smjela prekršiti ugovor o radu u kojem je definirana plaća, da li može imati pravilnik o radu s obzirom da nas je 3 zaposlenih i smije li smanjivati plaću za prošli mjesec bez da sam to uopće znala jer nije bilo nikakvih upozorenja prije. Hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.