ivankn objavljeno: 20. studeni 2014. Dijeli objavljeno: 20. studeni 2014. Prije nekoliko tjedana poslodavac me natjerao da platim odštetu stranci/klijentu kojoj se nakon popravka uređaja oštetio uređaj. Taj uređaj sam ja na servis preuzeo bez oštećenja da bi se ispostavilo da je to oštećenje nastalo u servisu iako ja direktno nisam popravljao taj uređaj već vanjski suradnik. Platio sam odštetu jer nisam mogao dokazati da ga ja nisam oštetio. Sada se situacija ponavlja sa još jednim uređajem koji sam ja počeo servisirati a poslodavac ga je dovršio. Uređaj je nekoliko dana stajao i čekao da ga stranka pokupi, no prilikom preuzimanja od strane stranke uočili smo oštećenje, koje prije nije bilo tu. Je li to valjan razlog za davanje izvanrednog otkaza? Ne mogu si priuštiti plaćanje još jednog propusta za koji nisam kriv, niti da mi se to odbija od plaće. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.