Jump to content

Muke sa TV servisom


asablic

Preporučene objave

Poštovani,

 

 

Zanima me što bi mi savjetovali u mom slučaju vezan za televizor.

Prije 4 godine smo kupili televizor te garancija još traje.

Problem se pojavio prije 1-2 godine kada se pokvarilo napajanje te nismo mogli upaliti televizor.

Otišli smo u MR servis te su nam "navodno" zamijenili napajanje te je televizor radio kratko vrijeme.

Tjedan dana nakon servisa opet nismo mogli upaliti televizor te smo ga ponovo ostavili u navedeni servis kako bi nas nakon par dana obavijestili da uređaj nekim čudom radi bez problema te da nema nikakvog kvara.

Uređaj je radio neko vrijeme te se opet pokvario prije 2 mjeseca te smo ga opet na našu žalost morali vraćati natrag.

I opet ista priča: uređaj radi normalno, vratimo ga natrag kući te tv opet rikne nakon nekoliko dana i ne može se upaliti.

Televizor opet vratimo u servis te su nam po drugi put zamijenili neispravno napajanje, uređaj kod kuće radi normalno i opet se nakon par sati ne želi upaliti.

Dalje nema potrebe pisati jer je očito da MR servis prevarant koji mulja na veliko.

Isprva smo posumnjali da nešto nije u redu s našim električnim instalacijama, no ostali televizori i elektronički uređaji u kući rade bez ikakvih problema.

Čak smo i zvali električara da nam provjeri instalacija i samo je potvrdio da je sve u redu.

Televizor smo i ostavili kod bake kako bi vidjeli da li kod nje normalno radi no pojavljuju se iste poteškoće.

 

Problem se sastoji u tome što smo televizor odnijeli i kod drugih ovlaštenih servisera te nam također javljaju da televizor nekakvim čudom radi normalno te ja više nisam siguran što učiniti.

 

Mene zanima da li ja sukladno zakonu Europske unije imam pravo na povrat novca ako niti jedan serviser u Hrvatskoj nije u stanju ispravno popraviti televizor koji je pod garancijom?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nisam jer pretpostavljam da trgovina ne može utjecati na rad servisa, ali ću svakako odmah poslati mail trgovini (tv je kupljen u trgovini Elipso, City Center One) pa možda se nešto pomakne sa mrtve točke.

Nadam se da će mi barem vratiti dio novca ili zamijeniti televizor.

 

EDIT:

Zaboravio sam napomenuti da je tv kupljen u trgovini koja se nekoć zvala Konikom, a sada više ne postoji i zove se Elipso. Da li će to onda stvoriti neke poteškoće?

Mail sam upravo poslao te očekujem odgovor.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nemate Vi problem sa serviserima nego sa TV uređajem kod kojeg postoji nedostatak.

S obzirom da ste više puta pokušali kod ovlaštenog servisa otkloniti taj nedostatak,bezuspješno,

Sad imate i drugi problem trgovac koji vam je proda tv ne postoji više.

Slijedi vam obraćane sa svim primkama od servisa predstavniku proizvođača TV uređaja koji vam je isporučio proizvod sa nedostatkom pokušati pronaći bilo kakav dogovor koji će Vas zadovoljiti,svaki drugi način neminovno donosi vam trošak i dugotrajan postupak u dokazivanju da ste Vi u pravu,zato se oboružajte strpljenjem i umjećem pregovaranja.

Tek nakon ove prve stepenice bit će Te pametniji.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici

    No members to show



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija