lynott objavljeno: 5. siječanj 2015. Dijeli objavljeno: 5. siječanj 2015. Poštovanje forumaši, imao bih jedno pitanje vezano uz prijavu poreza. Naime, u prošloj godini sam radio kod više od jednog poslodavca, čime sam obavezan prijaviti porez. Uz to, imam prijavljen i ugovor o najmu poslovnog prostora za koji uredno plaćam porez - 10% od ugovorene sume svaki mjesec. Osim tih navedenih primanja od poslodavaca i prihoda od rente, u 2014. nisam imao nikavih drugih prihoda. Koje su moje obaveze kod prijave poreza? Da li je u prijavu potrebno upisati samo podatke koje sam dobio od poslodavaca ili je potrebno navesti i ove prihode od rente? Jasno, ako uključim rentu, upadam u veći porezni razred (što bih izbjegao ), a i ponovno me se oporezuje... Hvala na odgovorima. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.