anonimno objavljeno: 4. rujan 2006. Dijeli objavljeno: 4. rujan 2006. Da li se objava novoosnovanog sindikata svim radnicima može svesti pod "slobodu govora" koju zabranjuje interni pravilinik o korištenju elektorničke pošte? Da li poslodavac smije zabraniti novoosnovanom sindikatu upotrebu svih službenih komunikacijskih kanala ? Koji drugi komunikacijski kanali postoje osim "službenih" ??? Da li poslodavac smije disciplinski kazniti sindikalnog povjerenika koji propagira svoj sindikat i poziva radnike da se učlane tijekom radnog vremena - svog ili njihovog - ako to ne šteti procesu rada? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 4. rujan 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 4. rujan 2006. 1) može (poslodavac može ne dopustiti korištenje elektronske pošte u tom slučaju, to ipak nešto košta, nek se sindikat pobrine za komunikaciju, ima od kud obzirom da visinu članarina) 2) smije, zašto bi uopće sindikat morao koristiti službene konumikacijske kanale poslodavca???, postoji pošta, oglasna ploča, usmeno obaviješćivanje, predaja dopisa, proglasa.... 3) ne bi smio, iako, ovdje se radi o promidžbi, a ne djelovanju sindikata Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 4. rujan 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 4. rujan 2006. je napisao: 1) može (poslodavac može ne dopustiti korištenje elektronske pošte u tom slučaju, to ipak nešto košta, nek se sindikat pobrine za komunikaciju, ima od kud obzirom da visinu članarina) 2) smije, zašto bi uopće sindikat morao koristiti službene konumikacijske kanale poslodavca???, postoji pošta, oglasna ploča, usmeno obaviješćivanje, predaja dopisa, proglasa.... 3) ne bi smio, iako, ovdje se radi o promidžbi, a ne djelovanju sindikata ---------------------------------------------- Ne stoji ništa što ste napisali. Ad 1) Dobivanje jedne poruke emailom (elektroničkom poštom) poslodavca ne košta ništa posebno, ako je nekom radniku već dao mogućnost korištenja maila. Zna se da svi mail koriste i za privatne potrebe, a i dolaze razni spamovi (ponude ovog i onog, pa virusi...). Ad 2. Službeni komunikacijski kanali su ujedno i jedini kanali komunikacije!!!! Oglasna ploča i ostalo što ste nabrojili su komunikacijski kanali. Upravo za oglasnu ploču je poslodavac naglasio da NE smijemo koristiti. Iako tamo stoje privatni oglasi o prodaji ovog i onog, ali jednu objavu da je osnovan novi sindikat - to je poslodavac zabranio! Usmena predaja, kažete? Za to je sindikalni povjerenik kažnjen! A i pitam ja vas kakva to može biti usmena predaja u velikoj firmi razasutoj po cijeloj Hrvatskoj? Još uz zabranu da u radno vrijeme priča išta o tom novom sindikatu! Kada onda i kako, zar treba sačekivat radnike kad izlaze iz firme i žure kući, i to raditi po cijeloj Hrvatskoj???? Ad 3) Sve što sindikat poduzima je njegovo djelovanje. Sve objave koje da su njegovo djelovanje. Promidžba je djelovanje (akcija) prikupljanja članova, koji mu trebaju za postizanje ciljeva. Sve ovo je poslodavac poduzeo da bi spriječio da radnici traže veća prava u kolektivnom ugovoru koji je netom isticao. Jer drugi - stari sindikat nije tražio ništa, dapače, poslao je email svima da razumije i prihvaća stav poslodavca da se kolektivni ugovor produži u neizmjenjenu obliku! Jel Vam sad jasno? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 4. rujan 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 4. rujan 2006. Tražili ste odgovor, dobili ste ga, i što sad hoćete, meni replicirati, ma boli mene mali prst za Vaš i za Vaš sindikat, samo sam Vam pokušao ukazati na neke stvari. Uzmite odvjetnika, tužite, javite ovdje koliko ste novaca iz sindikalne članarine potrošili na takvu vrstu zadovoljstva. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.